DNB Bank opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Nettsiden er umulig å navigere. Det er lett å opprette og kronglete å avslutte.
Hei Sofie. Leit å høre at du ikke liker nettbanken vår. For å avslutte kontoer går du til Dagligbank og lån - Avslutte konto. Ønsker deg en fin dag. /Thomas
Stenger nettbanken uten å si ifra.Det burde ikke være lov. Får jo ikke betalt regninger
Hei Randi, vi er ikke helt sikre på hva denne saken gjelder. Men vi gir alltid informasjon om hva som er situasjonen. Hvis du kontakter oss på 915 04800 vil en rådgiver se på hva som er årsaken til at du ikke får tilgang til din nettbank her i DNB og hjelpe deg å få dette fikset :) /Vinjar
Veldig god kundeservice. Kort ventetid på telefon. Hyggelige og kunnskapsrike folk der.
Hei Alf. Tusen takk for fin tilbakemelding. Dette var koselig å lese. /Mariell
Ønskte å bli kunde, så eg ringte først kundeservice og fulgte instruksane deretter. Så eg møtte opp på nærmaste filial som avmerket på google maps, for å finne ut her kan man kun sleppe inn med forhåndsavtale. Greitt. Eg for heim, og dagen etterpå møter eg opp i hovedbanken. Etter å ha stått i kø i en time får eg vete at informasjonen eg tidlegare hadde fått på telefon var fullstendig feil, samt at skjemaet eg hadde sendt inn digitalt aldri hadde blitt mottatt. Gratulerer med dagen til Norges mest håplause banksystem.
Hei Sondre. Takk for melding. Så leit å lese at du har hatt en dårlig opplevelse hos oss. Beklager. Vi ønsker veldig gjerne å ha deg som kunde. Vi setter pris på om du kontakter kundesenteret vårt igjen, slik at vi kan se på saken og hjelpe. /Mariell
DNB sitt oppkjøp av Norges Beste Bank Skandiabanken/Sbanken er vel det nærmeste vi kommer å knuse en irriterende konkurrent i Norge. Dette er dessverre heller ikke første gangen denne banken gjør slikt, men la oss håpe at det blir den SISTE. Maken til samhold og felles front mot denne ødeleggelsen av en flott bank, må man lete lenge etter. Herlig med slik forbrukermakt....
Hei Kåre. Takk for tilbakemelding. /Mariell
Meget fornøyd med oversiktlig nettbank, og Saga platinum kredittkort. 4% rabatt på alle bensinst.
Hei! Tusen takk for flott tilbakemelding! Vi kommer til å fortsette å jobbe og bedre våre løsninger, så du er like fornøyd i fremtiden som du er med oss i dag! :) /Vinjar
I opened a bank account with DNB in hope that I can use the bank debit card to top-up my prepaid phone card since the mobile service provider only accepts Nordic debit/credit card. DNB sent me the debit card with just 4 digits and no CVV number. The card can't even be used to top-up prepaid phone card or buy bus ticket using app, far from using it for online shopping or with android pay. 295 NOK annual fees for the practically useless debit card in this day and age. Kudos to DNB for coming up with such a horrible product.
Hi! We can check if it is possible to send you a regular visa card :-) You can contact customer service on 915 04800 og start a chat in the online bank. /Frida