DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
I opened a bank account with DNB in hope that I can use the bank debit card to top-up my prepaid phone card since the mobile service provider only accepts Nordic debit/credit card. DNB sent me the debit card with just 4 digits and no CVV number. The card can't even be used to top-up prepaid phone card or buy bus ticket using app, far from using it for online shopping or with android pay. 295 NOK annual fees for the practically useless debit card in this day and age. Kudos to DNB for coming up with such a horrible product.
Hi! We can check if it is possible to send you a regular visa card :-) You can contact customer service on 915 04800 og start a chat in the online bank. /Frida
Dette er ikke en bank det er bare et stort PROBLEM Sjønner ikke at finanstilsynet kan la dette gå forbi
Hei Sverre! Så leit å høre at du opplever problemer. Det ønsker vi gjerne å hjelpe deg med :-) Litt usikker på hvor problemet ligger ut fra meldingen din, men ta gjerne kontakt med kundesenteret slik vi får sjekket opp og hjulpet deg videre. Du kan nå oss på telefon 915 04800, eller via chat i innlogget nettbank/mobilbank. Vi har for øyeblikket ingen kø i noen av kanalene. /Frida
Jeg er en av DnB-flyktningene som byttet til Sbanken fordi jeg hele tiden hadde problemer med DNBs nettbank, mobilbank, og fikk ofte ikke handlet med kortet av en eller annen rar grunn. Sbanken var så utrolig fint og ryddig på både app og nett. At Sbanken støttet Apple Pay var et stort pluss for meg, men denne støtten trakk DnB så fort de fikk lov. Jeg synes det er så utrolig rart at DnB fikk lov til å kjøpe tilbake flyktningene (DnB’s kunder). Dette burde ikke vært lov!
Hei. Leit å høre at du ikke er fornøyd. Det er positivt at Apple har kommet med forslag om tilgang til NFC, og med det åpne opp for tredjeparter. Vi følger med på denne utviklingen og vurderer hele tiden hvilke tjenester og produkter vi skal tilby innen betalingsområdet. /Elisabeth
Etter oppkjøpet av Sbanken ble jeg plutselig kunde av DNB uten forvarsel. SBanken stengte i tre dager og lot ikke kundene få tilgang til nettbank. Når nettbanken åpnet igjen var jeg SBanken kunde i en dag før jeg plutselig ikke fikk logget inn. Jeg fikk beskjed om at jeg var DNB kunde og måtte logge inn der. Sparepenger forsvant midlertidig, og de «nekter» kundene å skifte bank. Det er flere måneder ventetid på å flytte aksje og fondskontoen til andre banker. Totalt forkastelig kundebehandling. Aldri skal jeg bruke DNB eller andre tilknyttede banker igjen.
Hei Magne, det skal ha vært sendt ut informasjon om sammenslåingen opptil flere ganger før det skjedde. Ta gjerne kontakt med kundesenteret for videre hjelp. /Viktoria
over 1 time før man kommer igjennom på telefon, presjonen kunne ikke hjelpe meg, ble satt tilbake til menyen, etter totalt 1time og 50 min valgte jeg heller å avslutte bank forholdet mitt.
Hei Christian, det kan til tider være kø på telefon, men vi har også chat og kommunikasjon via nettbankmelding, vi er åpen 7-23 hver dag. /Viktoria
Dnb tok fra meg sbanken 😥🥺 dermed så forlater jeg Dnb til fordel for noen andre
Hei, det var leit å høre. Vi jobber med å oppdatere appen, og håper du vil like den bedre på sikt. «Hele banken i lommen» har vært et viktig prinsipp så lenge Sbanken har hatt en app. Sbanken har alltid vært en selvbetjent digital bank, og skal fortsette å være det. /Viktoria
DNB har på kort tid ødelagt Sbanken som de har overtatt. Man må nå benytte DNB sin nettbank hvis man skal utføre betaling på PC, eller gjøre elementære endringer på kundeforholdet, som f.eks. å endre epostadresse. DNB sin nettbank er uoversiktlig og gammeldags. Transaksjoner som før gikk nærmest øyeblikkelig tar nå dagesvis. Opplever masse problemer og rare feilmeldinger ved betaling av regninger i den nye Sbank-appen, og blir tvunget over til DNB sin nettbank til stadighet. Dette er ikke noen god kundeopplevelse!
Hei! Det er ikke til å legge skjul på at det har vært utfordringer med enkelte tjenester etter sammenslåingen, men nå fungerer det meste som det skal. Transaksjoner mellom DNB-kontoer og Sbanken-kontoer, samt interne overføringer, skal alltid gå på sekundet. Vi legger selvsagt merke til at ikke alle er fornøyde med endringene, men det er ikke alltid at teknologien spiller helt på lag. Det vil garantert gå seg til, og da er jeg sikker på at dette blir kjempebra hvis du gir oss en sjanse :)