DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Til tross for at jeg har lønnsinntekt i DNB og møter kravene til SAGAs kundeprogram, vil de ikke oppgradere meg. De skylder på at jeg ikke har/ønsker å flytte boliglånet til DNB, men det står INGEN steder at det også er et krav at man må ha boliglånet hos DNB for å være SAGA kunde. Har søkt to ganger, og fått samme unnskyldning hver gang. Hvis dette er et absolutt krav, hvorfor kan de ikke liste det opp sammen med de andre betingelsene? Denne praksisen opplever jeg som forskjellsbehandling.
Hei! Denne informasjonen står på nettsiden vår under informasjon om Saga-programmet :-) Du kan se det her: https://www.dnb.no/kort/saga . Det står under "hvem kan få SAGA-kortet?". Der står det følgende: "Du må oppfylle ett av disse kriteriene og ha lønnsinngang til konto i DNB." /Frida
3 måneder etter at jeg ga min nye bank fullmakt til å flytte hele mitt kundeforhold til dem Sbanken/DNB har jeg ENDELIG fått avsluttet det. Kommer aldri tilbake. DNB svarer ikke på skriftlige meldinger, de bryr seg ikke om fullmaksskjemaer sendt inn fra ny bank opptil flere ganger og telefonisk kontakt kan du bare glemme. Måtte på en drop-in avtale i dag og du verden hvor lett det da gikk. Fikk samtidig høre fra han som hjalp meg at det var gått mye intern kommunikasjon i DNB i min sak, men kommunisere med kunde??? Ikke DNB. Måtte de bli kjøpt opp av en utenlandsk bank og slaktet slik de ødela Sbanken.
Hei, det er veldig leit å høre du har denne oppfatningen av oss. VI er kjent med at behandlingstiden på bankbytte har den siste tiden vært lengre enn vi hadde likt og der er det ingen unnskyldning, men er noe vi tar lære av og kommer til å finne løsninger for å forbedre så det ikke blir slik i fremtiden. Vi takker for at du tok deg tiden til å si din mening om oss /Vinjar
Logget inn på dnb fullversjon på mobilen for å lese nettpost. Hvor i all verden har dere gjemt nettposten? Gikk inn på chatt, fikk svar på noe annet enn jeg spurte om.
Hei Ruth, nettbankens postkasse finner du i fullversjon under menylinjen dagligbank og lån- postkasse- skriv til oss. Her kan du finner den digitale postkassen. Vi hjelper deg gjerne via chat eller tlf om du trenger noe hjelp. /Viktoria
Banken man ikke kan stole på og de er dyre og etter mitt skjønn en dårlig bank
Hei Morten! Vi setter pris på tilbakemeldingen din og beklager at du har hatt en negativ opplevelse med oss. Vi jobber kontinuerlig for å forbedre våre tjenester og priser for å møte kundenes forventninger. Vi vil gjerne høre mer om dine erfaringer slik at vi kan lære og forbedre oss, så ta gjerne kontakt direkte hvis du ønsker å dele. /Marthe
Forstår ikke at DNB kan være så vanskelige og ta seg til rette og stanse transaksjoner uten forklaring eller gyldig grunn når det har fatale konsekvenser for selskapet vårt
Hei! Takk for tilbakemelding. Vi kan ikke gå inn på enkeltsaker her på bytt.no, men ta gjerne kontakt med kundeservice hvis du har spørsmål rundt saken. /Marthe
Bare problemer med DNB. Absolutt ingen kundeSERVICE , bare noen kaffelattedrikkende mennesker som helt klart har en holdning om at "kunder er en plage" Jeg har penger på konto, ikke lur på det, men jeg var ikke kvalifisert til å få bank-id på mobil fra dem. Jeg spurte hvorfor, men det kunne ikke damen svare på, dessuten var hun veldig opptatt, og LA PÅ ! Flere ganger vært i kontakt i forb. med en stengt konto etter et dødsfall. De skulle "se på det" når de skulle åpne konto igjen. 2 uker etter... "vi skal se på det". DA ble jeg frekk og spurte om jeg kunne vente mens han så på det. Å jada, skiftepapirer var sendt inn i god tid. Han skjønte ikke greia med at jeg skulle vente, da han bare snakket i telefon, mens det var andre som "så på det". Da la JEG på ! Om jeg har byttet bank ? Gjett'a
Heisann Knut. Dette var leit å lese. Beklager at du ikke har fått hjelp når du har vært i kontakt med oss. Vi ønsker gjerne å se på saken din, men har ikke mulighet til det via bytt.no. Vi setter pris på om du kan kontakte kundesenteret vårt, så kan vi undersøke hva som har skjedd. /Mariell
Altså jeg har vært kunde siden jeg var lite barn. Men hver eneste gang jeg har kontaktet kundeservice har jeg fått klipp og lim svar, Det er for digert tror jeg. Jeg spør pent om man kan matche konkurentene, ikke noe bedre, bare matche konkurentene og når det da ikke skjer så var det dråpen altså etter mange dårlige opplevelser. Etter mange andre middelmådige opplevelser. Jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte av den siste chatten jeg hadde med de. Nei, jeg bytter altså, slik kundeservice går faktisk ikke ann, de skyter seg selv i foten. Den siste meldingen fikk jeg ikke svar på en gang. Det er verdt å nevne at jeg aldri har vært ufin eller noe sånt. De bare tåler ikke å se at konkurentene gjør det bedre.
Hei Tor. Så leit å lese at du har hatt flere dårlig opplevelser med kundeservicen vår. Beklager også at du ikke har fått svar på meldingen din. Vi får ikke undersøke dette via bytt.no. og setter pris på om du gir oss en sjanse til å se på saken din igjen. Vi vil veldig gjerne hjelpe. /Mariell