DNB Bank opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Banken man ikke kan stole på og de er dyre og etter mitt skjønn en dårlig bank
Hei Morten! Vi setter pris på tilbakemeldingen din og beklager at du har hatt en negativ opplevelse med oss. Vi jobber kontinuerlig for å forbedre våre tjenester og priser for å møte kundenes forventninger. Vi vil gjerne høre mer om dine erfaringer slik at vi kan lære og forbedre oss, så ta gjerne kontakt direkte hvis du ønsker å dele. /Marthe
Forstår ikke at DNB kan være så vanskelige og ta seg til rette og stanse transaksjoner uten forklaring eller gyldig grunn når det har fatale konsekvenser for selskapet vårt
Hei! Takk for tilbakemelding. Vi kan ikke gå inn på enkeltsaker her på bytt.no, men ta gjerne kontakt med kundeservice hvis du har spørsmål rundt saken. /Marthe
Bare problemer med DNB. Absolutt ingen kundeSERVICE , bare noen kaffelattedrikkende mennesker som helt klart har en holdning om at "kunder er en plage" Jeg har penger på konto, ikke lur på det, men jeg var ikke kvalifisert til å få bank-id på mobil fra dem. Jeg spurte hvorfor, men det kunne ikke damen svare på, dessuten var hun veldig opptatt, og LA PÅ ! Flere ganger vært i kontakt i forb. med en stengt konto etter et dødsfall. De skulle "se på det" når de skulle åpne konto igjen. 2 uker etter... "vi skal se på det". DA ble jeg frekk og spurte om jeg kunne vente mens han så på det. Å jada, skiftepapirer var sendt inn i god tid. Han skjønte ikke greia med at jeg skulle vente, da han bare snakket i telefon, mens det var andre som "så på det". Da la JEG på ! Om jeg har byttet bank ? Gjett'a
Heisann Knut. Dette var leit å lese. Beklager at du ikke har fått hjelp når du har vært i kontakt med oss. Vi ønsker gjerne å se på saken din, men har ikke mulighet til det via bytt.no. Vi setter pris på om du kan kontakte kundesenteret vårt, så kan vi undersøke hva som har skjedd. /Mariell
Altså jeg har vært kunde siden jeg var lite barn. Men hver eneste gang jeg har kontaktet kundeservice har jeg fått klipp og lim svar, Det er for digert tror jeg. Jeg spør pent om man kan matche konkurentene, ikke noe bedre, bare matche konkurentene og når det da ikke skjer så var det dråpen altså etter mange dårlige opplevelser. Etter mange andre middelmådige opplevelser. Jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte av den siste chatten jeg hadde med de. Nei, jeg bytter altså, slik kundeservice går faktisk ikke ann, de skyter seg selv i foten. Den siste meldingen fikk jeg ikke svar på en gang. Det er verdt å nevne at jeg aldri har vært ufin eller noe sånt. De bare tåler ikke å se at konkurentene gjør det bedre.
Hei Tor. Så leit å lese at du har hatt flere dårlig opplevelser med kundeservicen vår. Beklager også at du ikke har fått svar på meldingen din. Vi får ikke undersøke dette via bytt.no. og setter pris på om du gir oss en sjanse til å se på saken din igjen. Vi vil veldig gjerne hjelpe. /Mariell
Plutselig ble kontoen min sperret, kunne ikke vippse. Sjekker nettbanken kontoen min er borte fra den ene listen, på den andre listen er kontoen, men der er den tom. Chatter med DNB, får beskjed om å ringe. Ringer DNB, de sier jeg må sende mail fordi det var noe "kontroll.utv" greier. Sto på butikken å skulle betale, kortet funket da 10 minutter før, nei da var kortet sperret. Så da sto jeg der uten måte å kunne betale for meg, det var utrivelig. Å jeg leser enkelte innlegg her som har vært borti det samme. Å DNB "kontroll.utv" har ikke besvart eposten deres på 4(!) uker. Dette er ALTFOR DÅRLIG. Bare sperre alt å "stjele" pengene mine, uten å gi meg grunn. Jeg har hatt DNB i 15 år, dette blir siste året! Det var bare dette som skulle til for at jeg bytter bank. Null hjelp fra kundeservice. Vi lever i 2024, å kan kun kontakte "kontroll.dvb" via mail?!?! Jeg er like avhengig av de få pengene jeg (nå hadde) har. Så nå må jeg bare sitte her å vente på grunn til at kontoen min er sperret, som tydeligvis kan ta opp til 4 uker som skrevet ovenfor her. FY F!
Hei! Det er trist å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med oss. Her på bytt.no får vi ikke gått inn på enkeltsaker, så kan ikke se nærmere på saken. Regner med du snart vil få svar på henvendelsen din. /Lisa
En meget dyr og dårlig bank. Kundeservice er på bunnivå, med svært lang ventetid. Nettbanken er uoversiktlig og rotete. De har til og med plassert samme ting på ulike menyer, noe som gjør det ekstra forvirrende og navigere seg frem. Viktige funksjoner er skjult. Hjelper lite at de er en av Norges aller dyreste og minst likte banker.
Hei. Kjedelig å høre at du synes dette om oss. Vi jobber med å forbedre tjenestene våre og setter pris på tilbakemelding. /Thomas
Nettsiden er umulig å navigere. Det er lett å opprette og kronglete å avslutte.
Hei Sofie. Leit å høre at du ikke liker nettbanken vår. For å avslutte kontoer går du til Dagligbank og lån - Avslutte konto. Ønsker deg en fin dag. /Thomas