DNB Bank har ikke nok data til Ă„ bli vurdert.
Klikk for detaljer
5 ganger venting i tlf (45+50+35+40+30) min totalt over 3, 5 timer med "godag man økseskaft" svar ang legitimasjon og enda fortsetter maset selv med kun pensjon utbetaling av 300,- pr mnd 🐽
Hei! Ta gjerne kontakt på telefon tidlig på dagen, eller ettermiddag/kveld. Det er stor pågang midt på dagen. Du kan også chatte med oss fra innlogget nettbank, eller skrive en melding fra postkassen. /Viktoria
Elendig kundeservice... har ikke brukt kontoene mine på flere år og ønsker å avslutte kundeforholdet, som må gjøres via telefon (???) I tillegg er det helt umulig nå frem! Dette gjør meg bare mer irritert og sikker på valget mitt om å forlate og aldri bruke DNB igjen.
Hei! Ønsker du å avslutte ditt kundeforhold så kan du også ta kontakt med oss på chat fra nettbanken din eller skrive til oss via Postkasse fra nettbanken. Du kan også ta kontakt med din nye bank for å fylle ut bankbytteskjema. Da vil din nye bank ordne resten for deg :) /Ann-Kristin
Hei! Jeg har blitt hecket å jeg får ikke vipset til noen det står «du har ikke tilgang til å betale fra denne kontoen» jeg har ringte banken min å jeg fikk beskjed om å kontakte dere. Også jeg har fått nytt tlf nr å får ikke logger inn i mobilbank. Er det en mulighet for at jeg kan få hjelp med å bestille nytt bankkort med det nye nr mitt?
Hei! Har du blitt bedt om å kontakte Vipps eller DNB? Vipps er et eget selskap, og vi kan da ikke bistå med feil som oppstår i appen deres. Er du bedt om å kontakte Vipps så kan du ringe dem på 22 48 28 00 for videre hjelp :) Gjelder det kort knyttet til konto hos oss, og du har behov for nytt kort, så kan du ringe oss på 915 04800 så hjelper vi deg videre. /Ann-Kristin
Har hatt DNB bank I et halvt år og er veldig fornøyd. Jeg hadde Sparebank 1 i noen år og opplevde Mye problemer med sparebank 1 men så Ble Jeg kunde i DNB Bank Og har aldri opplevd noe problem Så DNB Er En bank Jeg vil anbefale Til alle som vurderer å skifte bank. DNB bank kan jobben sin og de som jobber i DNB bank Er kjempe dyktige alle som Jeg har pratet med Viser høflighet og Er veldig på for at du som kunde skal bli fornøyd og få den hjelpen du trenger.
Hei James! Tusen takk for en kjempefin anmeldelse! Det setter vi stor pris på. Det er veldig kjekt å høre at du er fornøyd som kunde hos oss :-) /Tonje
Leste en artikkel DNB kom ut med for noen dager siden.. Denne artikkelen var direkte løgn, der de mener grunnen til at de ikke satser på apple pay er at man ikke kan legge fra seg lommeboka etter dagsdato. Det stemmer ikke. I 2020 ble det gjort en lov der alle butikker skal kunne ha kontaktløs betaling. Denne fungerer med apple pay. Jeg la fra meg lommeboka i 2019 og har ikke sett meg tilbake. Har heller ikke møtt på en butikk som ikke har det. Vi er absolutt der idag. Så å komme ut med sånne påstander kan dere spare dere for og heller snakke sant på hvorfor dere ikke leverer apple pay... Penger
Hei! Vi vurderer Apple Pay og andre former for mobilbetaling fortløpende. Hva vi kommer med – og når vi kommer med det – avhenger av en rekke forhold som blant annet modenhet og etterspørsel i markedet samt tekniske og økonomiske forhold. Det finnes andre betalingsmåter som vipps og garmin pay. /Viktoria
DNB hadde en systemfeil som påførte at mange av deres kunder fikk opp minus i deres nettbank, det vil altså si at kontoen min står i minus samt at jeg ikke får tilgang til MINE penger. Jeg var dessverre i utlandet da dette skjedde og etter 4 telefoner med over 40 min venting hver gang så fikk jeg endelig en kundebehandler som ga meg en løsning på dette, da jeg var veldig avhengig av å få tilgang til pengene mine. Hun fikk godkjent av sin leder å gi meg kreditt på 1 000 kr, men så forklarte hun at de selv internt overfører 2 000 kr for å bli kvitt de 1 000 kr i minus. Dette var ikke noe jeg så klart skulle betale for da det var dems egen feil at jeg ble "påvirket" av deres bug. Etter dette så var enda ikke problemet løst og dagen etter på så var kontoen min i minus igjen. Jeg ringte for 5 gangen og sa at de må få løst dette da jeg er i utlandet og at det hadde gått flere dager. Jeg ringer inn på nytt igjen da jeg hadde blitt bedt om å vente og ikke noe kreditt, som jeg foresten tilbake betalte uten problemer. Disse ansatte ønsket ikke å hjelpe meg eller gi meg tilgang til pengene mine. De alle sa på automatikk at dette var fordi jeg hadde blitt oppgitt et feil beløp på kontoen min og brukt mer en det jeg hadde disponibelt, noe som ikke stemmer da jeg nesten bare har hatt minus på kontoen min i flere dager. De kan enkelt også sjekke dette ved enkel matte regning og sjekke hva som har gått ut og inn, men det gjorde de ikke. Flere ganger skyldte de på meg og tilslutt fikk jeg grinet meg frem til å få fremskyndet mine kommende innbetaler. Etter alt dette rotet så ba de meg om å sende en klage på dems hjemmesider men det gikk jo heller ikke da klagesiden var nede.... Dette fant jeg svært underlig. Ringte inn igjen for hundrede gangen og forklarte dette, de ga meg en annen måte å melde dette inn.Jeg ba de også om å ikke røre noe mer av pengene mine da jeg får lønn og skatt, til vi i alle fall har løst ting mellom oss. De trakk meg for minusen for 2. gang og skattepengene mine gikk til deres lomme. I dag har det gått over en måned og jeg har enda ikke hørt noe eller fått pengene mine tilbake. Helheltig så er dette den verste banken jeg har vært bort i, ingen forstårelse for at man må spise når man er på ferie, ingen god kundebehandling, kvasse og vanskelig ansatte og ingen løsning til per dags dato. Jeg har også i senere tid funnet ut av de gir x prosent i bonus som start for nye kunder men den samme perioden hvor jeg søkte fikk jeg et mye lavere beløp selvom de sier dette på sine hjemmesider. Jeg har stolt blindt på DNB i alle år men ser nå at det er dumt. HOLD DERE UNNA OG SPAR DERE FOR BRYET!
Hei! Utrolig kjedelig situasjon, og jeg har forståelse for at dette er frustrerende. Jeg har ikke innsyn i akkurat denne saken for å kunne gi et godt svar på hva som har skjedd, men ta gjerne kontakt med vår kundeservice på nytt slik at vi kan se på saken din. Du kan kontakte oss både via innlogget chat i nettbanken eller på telefon 91504800. Erfaringsmessig er det litt enklere å komme raskt gjennom på morgen, ettermiddag og kveld :-) Veldig leit at du sitter igjen med dårlig erfaring etter å ha vært i kontakt med oss - det ønsker vi absolutt ikke. Håper du gir oss en sjanse til å rette opp inntrykket! /Lisa
Har vært kunde i DNB hele mitt liv, aldri misligholdt lån. Har alle lån i DNB pr i dag (det varer ikke lenge), verdi på min bolig overstiger mitt boliglån med nesten en million. Men, som nylig ufør er man null verdt i DNB, det spiller ingen rolle at all gjeld er i denne banken, og få refinansiert boliglån for å få samlet all gjeld og dermed lettere være en bedre betaler, nei, det går ikke i DNB. Her er det så fastlåst og fokuset er vel heller på å framstå bra utad og å bruke hauger av penger på ansatte! Ikke mange andre banker som bruker så mye penger på tv.reklamer, bare det er grunn nok til å bli kvalm av opplegget i DNB! Det skal sies at jeg har møtt på et par forståelsesfulle damer i DNB som har forsøkt å hjelpe meg som best de kan, de er min midlertidige redning inntil jeg får byttet bank. De har forståelse for at man overhodet ikke kan noe for at man blir syk og ufør, og at det faktisk kan ramme alle - tilogmed ansatte i DNB! De ser også på min betalingshistorikk og ikke kun min nåværende inntekt. Og det er jo slikt som burde veie tyngst, ikke de firkanta reglene, som det finnes muligheter til å gi unntak fra! Det er altså ikke verdt noe for DNB å ta vare på kunder som har hatt denne banken siden de ble født, så lenge du ikke har høy inntekt er du null verdt uansett! Jeg har gitt opp denne banken, tross de to som har prøvd å finne løsninger.
Hei! Det er trist å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med oss. Vi ønsker å være en bank for alle, og setter stor pris på alle våre kunder. Det er veldig kjekt at du har vært kunde hos oss så lenge, og vi ønsker gjerne å se på saken din. Her på bytt.no får vi ikke gått inn på enkeltsaker. Håper derfor du kan ta kontakt med kundeservice på nytt slik at vi kan prøve å finne en løsning :-) /Lisa