DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har dessverre kun dårlig erfaring med DNB. Det er en rekke ting jeg ser etter i en bank. 1. Banken skal vise omtanke og fremstå som en service til sine kunder, her bommer DNB helt. Banken har en elendig nettbank som støtt og stadig er nede. Selv etter en rekke kommentarer fra kundene i de siste årene har ingenting endret seg. Like så kan det sies om mobilbanken. 2. Banken forvalter pengene mine etisk riktig (i hvert fall unngår kjente etiske overtrampt). DNB har vært i søkelyset for en rekke etisk forkastelige handler og forvaltninger av pengene mine. Alt fra Panama Papers til Dakota Access Pipeline. Her må DNB rydde opp. 3. Banken har ingen spesielle tilbud som gjør opp for de forrige 2 punktene, og det er dermed like greit å bytte bank. 4. Og bare for å slenge med poenget til slutt... Jeg venter enda på en bank som overfører penger i helgene!
Kundeservice på telefon snakker engelsk uten å velge det, samme situasjon på chat, de begynner å skrive engelsk. I tillegg hvis banken måtte ringe deg tilbake du må vente lang tid. Ikke fornøyd.
Veldig misfornøyd med DNB. Dårlig kundeservice. Treg hjelp. VELDIG dyrt. Rett å slett ett selskap som ikke bryr seg om kunden, men vil tjene masse penger. Aldri igjen :)
I forbindelse med boligkjøp ble det innhentet tilbud på finansiering fra flere banker, deriblant DNB og det er det verste jeg har vært med på når det gjelder kundeservice. Det tok 5 uker fra første kontakt og saksbehandler måtte purres kontinuerlig. Når første tilbud kom hadde ikke saksbehandler klart å legge inn riktig opplysninger, enda alt var sendt inn på e-post flere ganger. Det endelige tilbudet var forsåvidt greit, men etter dårlig og lang saksbehandling hjalp ikke det!
Syns de er for dyre ift. konkurrentene. De økte nå renta uten at styringsrenta er rørt. Bruk av VISA burde være gebyrfritt i 2016! De gjorde totalt ran via mellomfinansiering ved boligkjøp. Snart ingen filialer igjen. Dårlig etikk mtp. rørledningen i USA, skatteparadisene i Panama osv osv...
En bank som raner lommeboka. Vært kunde i mange år men nå er det nok, har ikke råd til å bli her.
Dette er primært en omtale om kundeservicen til DNB. Forvent lang ventetid på kundeservice. Hjelper lite om nummeret er åpent 24/7 om de ikke svarer. I tillegg høres kunderådgiverne ut som de helst ikke vil at du skal ringe. Kjenner noen som har platinum visa, og disse kommer alltid til en rådgiver i løpet av sekunder og får god service. I ganske stor kontrast til vanlige kunder. Når det kommer til bilforsikring, tilbyr de også veihjelp. Den ene gangen jeg trengte dette, ble jeg lagt på to ganger av serviceagenten.