DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Banken bør gi sine ansatte opplæring i at frustrasjon over irriterende kunder ikke skal komme til uttrykk før samtalen er avsluttet. Etter 67 i samme bank vurderes bytte av bank for meg og «hele mitt hus». Saken gjelder en mulig glipp fra bankens side. Noe som fører til gjentatt trøbbel. Har ellers et godt kundeforhold . Lykke til med forbedringer!
Har bare erfaringer med DNB og Nordea, og er fornøyd. Kan hende jeg er naiv men de har vært der for meg og ingen problemer.
DNB er Norges største bank med flest kunder og mange av kundene som har kommentert dritt under har sikkert hatt problemer med banken for noen år sida, men DNB e egentlig den beste banken, spesielt for studenter. Appen til DNB er forferdelig og dei planlegger å endre den allerede. Dere burde lese litt om DNB or kordan den fungerer inkludert kontrakten før du skaffer bank hos DNB
Vanskelig da det ikke er noen filial. Dyre gebyr.
Da jeg søkte hjelp om sperret kort og det fungerte ikke hun på kundeservicen svarte bare, ja nei det får jeg ikke gjort noe med nå. Ikke noe beklager eller prøver å hjelpe deg. Ventet i 15 min på telefonen, noe som er dyrt! Vurderer nå og bare bytte bank!
Det er på tide å bytte, svindyre renter, som vanlig bank kunde så er ikke DNB noe valg lengre, ikke mye hjelp å få heller, har en klar beskjed til folk å det er, opprett en bank konto hos andre...
Kunder kommer sannsynligvist i siste rekke hos DNB.. Altfor stor bank til å bry seg om mannen i gata. Vårt firma er DNB Kunde. Da en av eierne solgte seg ut (Som kortet var satt på) bestemte DNB bare å sperre kortet pga dette uten å si noe som helst til oss. Samme dag som vi fant ut hadde vi 3 kritiske regninger vi MÅTTE betale. Men nei, de nekta å åpne kortet. Nytt måtte bestilles, og vi måtte febrilsk finne en løsning å betale de 3 regningene på. Møkkabank. Ingen respekt for noe som helst.