DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Generelt dårlige betingelser over hele linja og dårlig kundeservice. Byttet til Bulder og Nordnet og ble kjempefornøyd.
Hei Ove. Veldig leit å lese at du har hatt en dårlig opplevelse med vår kundeservice. Tusen takk for tilbakemelding. /Mariell
Rentehissige på lån, og renteignoranter på innskuddsrente. Storfisk som "styrer" markedet til å bli dyrest mulig. NULL tillit og kommer aldri til å bruke dem igjen. Og kjøper opp bedre konkurrenter så de slipper å konkurrere på gode vilkår for kundene.
Heisann Ole. Takk for at du skriver til oss. Leit å lese at du ser på oss slik. /Mariell
Overkjører deg.. gir deg ingen selvbestemmelse og valgmuligheter.. tvsngsflytter deg til en annen bank etter at en har vært lojal kunde i 25 år.
Hei Nina. Leit å lese at du føler det slik. Du har full valgfrihet på hvilken merkevare du ønsker å bruke, men etter våren 2024 vil det ikke være mulig å bruke produkter og tjenester på tvers av merkevarene (Sbanken og DNB) samtidig. Ta gjerne kontakt med kundesenteret vårt dersom du har spørsmål angående dette. /Mariell
DnB har så dårlig utforming på sine produkter at det er helt utrolig. Hadde Sbanken, verdens beste bank og fikk verdens verste da banken ble slukt av DnB. Må forholde meg til DnB sine portaler i jobbsammenheng, det er mer enn nok. Takk for meg Sbanken, OBOS-banken ble redningen.
Hei Synnøve. Takk for at du skriver til oss. Leit å lese at du ikke liker produktene våre og at du ønsker å bytte bank. /Mariell
Dyre lån, dårlig kundebehandling . Kvitter meg med både DnB og S banken nå etter oppkjøpet
Hei Ola. Takk for at du skriver til oss. Trist å lese at du har opplevd dårlig kundebehandling og at du skal bytte bank. /Mariell
Utrolig skuffet. De kjøper opp s'banken, som var min hocedbanj, og legger den ned.
Hei Morten. Leit å lese at du er skuffet. S-banken er ikke lagt nei, men er blitt et konsept av DNB. Du kan forsatt ha kundeforhold i S-banken. Håper du blir fornøyd dersom du velger å bli i S-banken. /Mariell
Etter at de overtok Sbanken har de rotet det skikkelig til. Lite informasjon om hva som eksakt skjer og fra når. Mangelfull veiledning på de nye endringene. Gikk plutselig ikke ann å betale saldo på kredittkort. Store endringer på rammelån. Renter må betales fra egen konto. Ikke mulig å legge betalinger fra rammelånet. Ved overføring fra rammelån til annen konto så tar det lang tid før saldoen oppdateres. Nettbank forsvinner. Kun app. Dessverre så gjør de endringer på appen fra sømløse Sbanken til? Har også app fra DNB og den er elendig sammenlignet med Sbanken.
Hei Siril. Takk for at du skriver til oss. Veldig leit å lese at du har hatt en slik opplevelse med dette, og at du ikke har mottatt informasjonen du trenger. Det tar vi med oss videre. /Mariell