DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Är förnöjd med banken med de tjänster jag är i behov av
Takk for fin tilbakemelding /Maren
Sitter med ett brev foran meg. Dette er resultatet etter- og har forsøkt DNB sine løsninger for legitimeringen via nettet flere ganger uten at dette fungerer, så jeg valgte jeg heller å gi faen og like gjerne avslutte alle kontoer. Brevet jeg har fått viser at de har avsluttet kontoen og har sendt pengene til en eller annen bankkonto som ihvertfall ikke er min. Selvfølgelig er det ingen ANDRE ENN AVSENDER som skjønner hva poenget med dette brevet er. INGEN mottaker vil noen gang forstå hva noe i dette brevet egentlig betyr. Budskapet i brevet har absolutt null forståelig mening "what so ever". På tide å ta kontakt med DNB tenkte jeg, men nei da. Det finnes ikke en eneste epost til DNB faktisk. 99% av alle andre næringsdrivende har epost, men skal jammen ikke DNB ha nei, gud forby, her finnes det kun ett telefonnummer til verdens verste kundesenter.. Som jurist tar jeg aldri reklamasjoner på telefon, det er jo galskap fra ende til annen, så det kommer ikke på tale. Orker ikke dette, DNB for bare beholde mine penger, det er mindre tortur det for min del enn å forsøke å forholde meg til dette styret. Dette er altså helt utrolig. Hvor inkompetent det er mulig å bli når det kommer til kundeservice. By the way: Legitimering hos Danske bank... Null stress. Lokalbank... Null stress.. Sparebanken 1... Null stress... DNB sin løsning, ett rent helvete. Jeg sitter bare og kjenner på hvor stort hatet til denne banken har blitt.. Fy f.....
Hei, vi har flere ulike måter å legitimere seg på. Hvis du tar kontakt med kundesenteret så kan de hjelpe deg med å overføre pengene som stod på den avsluttende kontoen til en aktiv konto du eier. Du når oss på telefonnummer 915 04800 /Maren
Styr langt unna denne banken. Forferdelig er ett snilt begrep etter mine erfaringer. Skulle legitimere min mor fysisk hos en filial. Riktignok med utgått pass, men tok med papirer fra statsforvalter om at jeg handler på hennes vegne da min mor ikke er i stand til å ordne dette + mitt eget pass og ble fortalt at nå er dette OK, men likevel fikk jeg brev om at det manglet legitimasjon. Ringte da kundesenteret etter 30 minutters venting og de bekrefter at alt er OK. Så blir jeg oppringt av DNB en mnd senere for at de forteller meg at det ikke er i orden. Forklarer så situasjonen igjen og da er det plutselig OK likevel. En uke til går og jeg får samme telefon om det samme igjen og forklarer igjen situasjonen at jeg har levert inn det jeg har. Så kommer sommeren og så sjekker jeg kontoen til min mor og den har DNB nå klart å sperre kontoen og slettet avtalegiroer. Kjempebra tenker jeg. Ber dem fikse det og så plutselig er det i orden likevel. To uker senere er kontoen igjen sperret og da ringer jeg inn, forklarer situasjonen (for n'te gang) og de skal se på det. Ble da ringt tilbake og ble fortalt at bank ID var sperret men at jeg som verge fikk tilgang ved å bruke min bank ID og logge inn på DNB. Prøvde dette, men fikk ikke se noen konto. Ringer da igjen inn og blir fortalt at siden jeg ikke er kunde, så må jeg lage meg en egen brukskonto så skal det være i orden innen får dager. Lar det gå 3-4 dager uten at noe skjer. Ringer så inn, og da må det sjekkes opp igjen og jeg må bli ringt opp igjen. Blir så ringt opp og blir fortalt at for at jeg skal få tilgangen så må jeg også søke om vergemål i nettbanken. Kjempebra når dette er allerede sendt inn via filialen i mars. Etter noen dager da har jeg alle tilganger. Hold på med denne saken her store deler av våren og sommeren. Får forskjellige forklaringer på hva man skal gjøre hele veien som er uriktige og mangelfulle. Saken er nå løst, men det blir aldri mer DNB fra min side. Hadde de hatt orden i sakene sine så hadde de hatt en gjennomgangsliste som medarbeiderne skulle gått gjennom i slike saker, så kunne denne saken vært løst mye kjappere. Har vel i sum brukt rundt 5-6 timer totalt bare på å sitte i telfonkø pga dette. ELENDIG :(
Hei Pål! Leit å høre om opplevelsen dere har hatt. Vi vil gjerne se nærmere på hva som har skjedd her. Vi setter derfor pris på om du vil sende inn henvendelsen din via Dagligbank og lån - Postkasse - Skriv til oss, slik at vi kan ta saken videre. /Karoline
Jeg skulle hjelpe min far på 85 år med å bytte bank, da han opplever at DNB er helt utilgjengelig for ham som kunde. Han har ikke nettbank og hører så dårlig at telefon er også utfordrende. Vi tenkte derfor at vi kunne møte opp i banken: - DNB-filialen i hans nærområde tillater kun oppmøte etter avtale. - Jeg tok kontakt med banken på telefon for å avtale oppmøte og forklarte at min far ikke har nettbank og hører svært dårlig på telefon. - Banken kunne ikke sette opp en avtale med mindre min far ringte selv, eller bestilte dette på nettet. - Jeg forklarte at bestilling av time på nett ikke fungerer. Der må du trykke deg gjennom alternativer om hva det gjelder og får beskjed til slutt at du må ringe banken hvis du ikke finner svar. Jeg fant ikke svar på det jeg lurte på og på telefon viser de til at det da må bestilles time. Da er vi like langt og får ikke hjelp. - DNB presterte å si at de da dessverre ikke hadde noen måte å hjelpe oss. Jeg hadde ikke trodd at dette var mulig. En kunde ønsker hjelp fra DNB til å si opp og avslutte sin konto, men dette viser seg å ikke være mulig i dette tilfellet...
Hei! Takk for tilbakemeldingen din. Dette burde helt klart blitt håndtert på en bedre måte. Vi setter pris på om du kan sende inn klagen via Dagligbank og lån - Postkasse - Skriv til oss, slik at vi kan ta det videre. /Karoline
Ikke bruk DNB. Dette er utrolig gammeldags at vi skal fremdeles må bruk kort når resten av norge kan bruke sine telefoner og klokker til å¨betale med.
Hei! Vi forstår engasjementet rundt Apple Pay, og vi vurderer denne tjenesten, samt andre former for mobilbetaling fortløpende. Hva vi kommer med – og når vi kommer med det – avhenger av en rekke forhold som blant annet modenhet og etterspørsel i markedet samt tekniske og økonomiske forhold. /Ann-Kristin
Hei, kontoen min har blitt sperret for en eller anen grunn. Så jeg ringte og fikk beskjed at jeg må sende Mail til Kontroll Utv. Men hva er det?
Hei! :) Vi har ikke mulighet for å undersøke hvorfor kontoen din er blitt sperret her via åpen kanal, men denne avdelingen hjelper altså våre kunder med kontoer som er blitt sperret og hva som eventuelt må gjøres for å åpne den opp igjen. /Ann-Kristin
Jeg var kunde i DNB gjennom mange år før jeg byttet til Sparebank 1 nå nylig. Dette gjorde jeg fordi jeg er verge der, og tenkte at det ville være mest praktisk sånn. Den tidligere lokale filialen til DNB ble dessuten dessverre nedlagt for noen år siden, så jeg tenkte det kunne være greit å ha en filial å dra til. Jeg har ikke opplevd maken til rot som i SB1, og dette toppet seg i dag, da to regninger tilhørende den jeg er verge til plutselig stod klare til forfall på min egen konto! Folk kan mene hva de vil om DNB, men i løpet av mine mange år som kunde fungerte absolutt alt, og jeg opplevde nærmest ikke noe negativt ift kundesenter. DNB er definitivt en bank jeg vil tilbake til, og bytte vurderes derfor sterkt. Fem stjerner!!! Mvh Gøran.
Hei Gøran! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding - det setter vi pris på! :) /Ann-Kristin