DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Hei, kontoen min har blitt sperret for en eller anen grunn. Så jeg ringte og fikk beskjed at jeg må sende Mail til Kontroll Utv. Men hva er det?
Hei! :) Vi har ikke mulighet for å undersøke hvorfor kontoen din er blitt sperret her via åpen kanal, men denne avdelingen hjelper altså våre kunder med kontoer som er blitt sperret og hva som eventuelt må gjøres for å åpne den opp igjen. /Ann-Kristin
Jeg var kunde i DNB gjennom mange år før jeg byttet til Sparebank 1 nå nylig. Dette gjorde jeg fordi jeg er verge der, og tenkte at det ville være mest praktisk sånn. Den tidligere lokale filialen til DNB ble dessuten dessverre nedlagt for noen år siden, så jeg tenkte det kunne være greit å ha en filial å dra til. Jeg har ikke opplevd maken til rot som i SB1, og dette toppet seg i dag, da to regninger tilhørende den jeg er verge til plutselig stod klare til forfall på min egen konto! Folk kan mene hva de vil om DNB, men i løpet av mine mange år som kunde fungerte absolutt alt, og jeg opplevde nærmest ikke noe negativt ift kundesenter. DNB er definitivt en bank jeg vil tilbake til, og bytte vurderes derfor sterkt. Fem stjerner!!! Mvh Gøran.
Hei Gøran! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding - det setter vi pris på! :) /Ann-Kristin
Ingen mulighet for Apple pay og satser for mye på vipps. Rett og slett skuffende
Hei Marius! Vi vurderer Apple Pay og andre former for mobilbetaling fortløpende. Hva vi kommer med – og når vi kommer med det – avhenger av en rekke forhold som blant annet modenhet og etterspørsel i markedet samt tekniske og økonomiske forhold. /Ann-Kristin
Jeg har penger i denne banken som jeg ikke får ut, uten å stille opp i banken og legitimere meg. Kan ikke forstå at dette i det hele tatt er lov, når de har sperret min bank-id, avsluttet mitt kundeforhold, og jeg har oppgitt nytt bankkonto nr. Dårlig, treg kundeservise, ingen hjelp å få, og i tillegg dyre på gebyrer.
Hei Inger! Myndighetene i Norge og EU stiller krav til oss som bank om å ha gyldig legitimasjon på alle våre kunder. Dersom man ikke responderer på våre henvendelser om å få sendt inn kopi av legitimasjon innen frist så vil dessverre kundeforhold bli avviklet. Dersom dette har skjedd med deg, og kontoen din er blitt avsluttet, er løsningen da å komme innom nærmeste kontor med gyldig legitimasjon for å få beløpet overført til konto i annen bank. /Ann-Kristin
Å bli satt over til kundebehandler tar unødvendig lang tid pga robot stemmen , 50 minutt ventetid, ingen tilbakeringing, rett og slett dårlig kundebehandling. Både roboten i tlf og chatten er dårlig......
Hei Ingrid, leit å høre at du har hatt problemer med å komme i kontakt med oss. Vi jobber kontinuerlig med å redusere ventetiden inn til oss, både på telefon og chat, men det kan være stor pågang på linjene, særlig midt på dagen. Vi er åpen fra 07:00 og helt til 23:00 alle dager (inkludert lørdag og søndag). Erfaringsmessig er det enklere å komme raskt gjennom på morgen, ettermiddag og kveld. /Lisa
Jeg fikk inn lønn i dag og skulle betale regninger etc etc, men banken min er nå fryst av en eller anna merkelig grund.. har nok av penger på konto, men kan hverken bruke kortet, overføre mellom egne kontoer, vippse eller betale regninger.. har ringt å snakket med dem tidligere i dag. Men ble bedt om å sende mail🙁 jeg har sendt mailen men enda ikke fått svar.. jeg trenger å få fylt drivstoff på bilen min, og betale en verkstedregning samt mobilregning og andre utgifter.. HJELP!!
Hei, forstår godt at dette er en kjedelig situasjon. Vi får dessverre ikke gått inn på enkeltsaker her, men ta gjerne kontakt med vår kundeservice på nytt slik at vi kan se på saken din. /Lisa
Det er morsomt å se kundeservicen prøve p beskytte grunnen til at selvskapet ikke gir tilgang til apple pay, det er ikke «markedsevaluering», det er penger Vipps er værre, gi oss apple pay, jeg bytter bank
Hei Anton, dette var leit å høre. Vi vurderer Apple Pay og andre former for mobilbetaling fortløpende. Hva vi kommer med – og når vi kommer med det – avhenger av en rekke forhold som blant annet modenhet og etterspørsel i markedet samt tekniske og økonomiske forhold. Vi håper selvsagt at dette kan bli aktuelt i fremtiden, og at du da ønsker å bruke oss som bank igjen. /Lisa