DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ingen hjelp til noe. Ansatte ikke istand til å hjelpe til med aksjer og domains. Hadde flaks og fikk 500,000 dollar igjen for 40 dollar på ett år. De kan ikke hjelpe til med overføring for de skjønner ikke. Fikk beskjed om å gå til forretnings advokat. Forferdelig.
God service og aldri noen problemer. Er superfornøyd, og har vært det i mange år.
Har være kunde i DNB i 40 år og er fornøyd. God kundeservice. Mulig noe dyrere renter på enkelte type lån.
Har et langt uproblematisk forhold men opplever dem som arrogante og lite kundevennlige nå. De er store og tar ikke småkunder alvorlig.
Service. Lett å ringe til. Fin nettbank. Åpen hele døgnet.
Etter å ha mistet alt av betalingsalternativer med lommeboka nylig og ettersom alle butikker i en omkrets på 50+ kilometer har avviklet bank i butikk så man ikke får ta ut noe med pass, har jeg vært pent nødt til å vente på nye bankkort her. Det er i underkant av 14 dager siden jeg bestilte kortet; en prosess som DNB ifølge tar 5 virkedager. 10 av dagene har jeg vært tvunget til ufrivillig vannfast siden jeg ikke har noe å betale med enda. Ved forsøk på å sjekke statusen til de nye kortene, kunne ikke kundeservice gjøre noe. Men helt til slutt rakk fyren å prøve å prakke på meg et gunstig lån... Dette er nok bare toppen av et stort.... STORT isfjell med DNB. Har tilgitt dem mye. Alt fra ikke fungerende nettløsninger, konstante kontraktsendringer, utrolig frekke kundebehandlere, prisendringer og bortforklaringer. Men etter denne siste flausen tenker jeg at det er på tide å sette streken. Min tålmodighet her er ved veiens ende. Kunne jeg gi mindre en én stjerne, hadde jeg nok gjort det. Tror ikke jeg trenger å si mer.