Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
DNB Bank
1.5
1 370 verifiserte omtaler

DNB Bank omtaler og erfaringer

Ingen trend

DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

1.5
Dårlig
1 370 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
#115
Forferdelig
DNB Bank er rangert
#115 av 116 dagligbanker
15%
Forferdelig
15% anbefaler DNB Bank
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Søk boliglån hos flere banker med Lendo
Søk boliglån hos flere banker
Søk boliglån hos flere banker med én søknad gjennom Lendo
Eksempelrente: Eff. rente 5,76 %, 2.000.000, kr o/25 år. Kost 1.717.847 kr, tot 3.717.847 kr.

Utforsk 1 370 omtaler om DNB Bank

FILTRER OMTALER
125
56
60
133
996
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om DNB Bank
DNB Bank har 1 370 verifiserte omtaler på Bytt.no

En bank som tenker lite på kundenes behov.

Omtale av  Kai

DNB lyver når de uttaler seg om apple pay. Når de får et direkte spørsmål om hvorfor ikke Apple Pay blir brukt på lik linje som Google pay svarer de ikke på spørsmålet. De forteller heller om helt andre ting. Litt som at det lønner seg å meditere når renten blir satt opp. De er i dag norges største bank så de synes det er greit å holde kunder som gissel. I norge så er iphonen en av de mest brukte telefoner blant unge. Nye kunder som kanskje vil beholde alle egenskaper som telefonen gir dem.

Svar fra DNB Bank
23.11.2023 12:36

Hei! Leit å lese at du er misfornøyd med oss. Du finner mer utfyllende svar rundt Apple Pay her: https://www.dnb.no/dnbnyheter/no/din-okonomi/dnb-apple-pay. /Marthe

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med DNB Bank?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

TRAGEDIE !!!

Omtale av  Runar

For den vanlige mann i gata er denne banken en katastrofe....Det nye slagordet til DNB burde være "Hvorfor gjøre ting enkelt ,når man kan gjøre det vanskelig"......

Svar fra DNB Bank
17.11.2023 09:01

Hei Runar. Trist å høre at du føler det slik. Vi verdsetter kundene våre og prøver alltid å gi den beste kundeopplevelsen. Ta gjerne kontakt med oss om det er noe som ikke har blitt løst skikkelig. /Thomas

Ren møøøøk, også full av løgn.

Omtale av  Richard T

Hvis ikke «merkevaren» er riktig valg for meg, kan vi gå gjennom produktene og behovene mine og se hva som må endres for at jeg skal passe inn i den merkevaren jeg ønsker???? Så hvis jeg ønsker «merkevaren sbanken» som jeg byttet til, for å komme meg vekk fra DNB, som virkelig, helt seriøst, MÅ jobbe med enorme resurser for å i det hele tatt klare å bli så dårlig på alle felt. Dette kan ikke være tilfeldig. Så dårlige dere er på ALLE felt, MÅ man jobbe for å få til. Å jeg er heldigvis, eller uheldigvis kanskje, ikke alene om å synes dette. Dere når ut til alle med den råtne merkevaren DNB. Kan dere endre, slik at jeg kan fortsette å bruke sbanken, slik den var før dere fikk spredt den giftige og ødeleggende kreften fra DNB til sbanken? Det høres for godt ut til å være sant. Er dere sikker på at dette ikke bare er ren løgn? Enda en løgn for å prøve å pynte på fakta som kommer fram her hvor folk forteller sin faktiske mening. Det er helt skremmende å se at det knapt finnes fornøyde kunder hos dere. Eller har dere kanskje betalt de ansatte for å legge ut en positiv melding? For at det skal være noen få positive meldinger også?

Svar fra DNB Bank
17.11.2023 08:55

God morgen Richard. Trist å høre at du er så misfornøyd med oss. Jeg har forståelse for at bytte av konsept kan oppleves negativt, men du har alltid full valgfrihet på hvilken av de to merkevarene du ønsker å bruke. Vi har bare etter beste evne vurdert hvilken merkevare vi tror passer best for deg basert på hvilke produkter du har i begge bankene i dag, ettersom vi ikke har anledning til å tilby produkter til én og samme bankkunde i begge banker. /Thomas

Jeg håper det kommer en dag da det ikke finnes DNB lenger, verden hadde blitt bedre.

Omtale av  Zee J

Jeg har i utgangspunktet ønsket å ha DNB Mastercard for å kunne bruke de gode tilbudene i Supertilbud. Før var det ikke et krav å bestille hele pakke for å kunne ha kredittkort i DNB, men nå må man ha brukskonto, debetkort og bli kunde av nesten alle tjenester kun for å få sjansen å ha kredittkort. Så da bestemmer jeg meg for å avslutte debetkort i KLP og begynne å bruke DNB som min hovedbank. Jeg tenkte at det går sikkert helt fint, DNB må like god... Oh nei, stor NEI. Her er et par eksempler: - Pris på kontantuttak i utlandet med debetkort - 40 kr i DNB, i KLP er det helt gratis. - Pris på hurtigbetaling - 75 kr i DNB, i KLP er det 10 kr. - Pris på utenlandsk betaling - 50 kr i DNB, i KLP er det 30 kr. Du må til og med betale for å avslutte kontoen, det koster 75 kr. Men de 75 kr skal jeg betale veldig gjerne, det blir best brukt 75 kr i mitt liv. Dra til helvete DNB.

Svar fra DNB Bank
17.11.2023 09:10

Hei Zee. Kjedelig å høre at du er misfornøyd med tjenestene og produktene våre. Vi jobber stadig med å forbedre oss og setter pris på tilbakemeldinger. Håper du en gang vil revurdere og velge oss igjen. Ønsker deg en fin dag. /Thomas

Møkkabank

Omtale av  Jens

Møkkabank fra A til Å. Elendige betingelser og avvikler kundeforhold uten i det hele tatt å forsøke å finne en løsning. Null sympati fra denne banken. Bare å holde seg langt vekk!

Svar fra DNB Bank
16.11.2023 16:18

Hei, dette er ikke slik det skal være hos oss. Her håper jeg du tar kontakt med oss via nettbanken og skriver en klage hvor du beskriver problemet og situasjonen så vi kan se nærmere på dette og forbedre på dette /Vinjar

Søk boliglån hos flere banker
Søk boliglån hos flere banker med Lendo
Send én boliglånsøknad til flere banker. Se om du kan spare på å refinansiere boliglånet ditt hos en annen bank.
Eksempelrente: Eff. rente 5,76 %, lånebeløp 2 000 000 kr, nedbetalingstid 25 år, kostnad: 1 717 847 kr, totalt: 3 717 847 kr
Søk boliglån
Tilgjengelig kundeservice Helt uforpliktende

Ubrukelig bank

Omtale av  Akt M

Meget misfornøyd. Generelt dårlig opplevelse i sin helhet sammenliknet andre banker. Skulle gjerne gitt 0 av 5 om det var mulig.

Svar fra DNB Bank
16.11.2023 16:17

Hei, leit å høre du har dette inntrykket av oss. Hvis mulig hadde vi satt pris på mer spesifikk beskrivelse av hvor du var misfornøyd så vi kan ta dette med og forbedre på våre løsninger /Vinjar

Hva er kunderservice?

Omtale av  Peter

Hva er kunderservice? Dårlig opplegg tvers igjennom. Velg annen bank som i hvert fall bryr seg en promille om kundene sine.

Svar fra DNB Bank
15.11.2023 13:43

Hei Peter! Det er veldig leit å høre at du ikke er fornøyd med oss. Vi jobber stadig med å forbedre oss, og ønsker gjerne og se nærmere på din sak. Send det gjerne til oss her: https://www.dnb.no/hjelp-og-veiledning/klage-reklamasjon. /Tonje

DNB Bank har 1 370 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til DNB Bank mener
Har tilegnet profilen
DNB Bank deltar på Bytt.no

DNB Bank har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
DNB Bank besvarer omtaler

DNB Bank har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
DNB Bank henter ikke inn tilbakemeldinger

DNB Bank benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR