DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
For den vanlige mann i gata er denne banken en katastrofe....Det nye slagordet til DNB burde være "Hvorfor gjøre ting enkelt ,når man kan gjøre det vanskelig"......
Hei Runar. Trist å høre at du føler det slik. Vi verdsetter kundene våre og prøver alltid å gi den beste kundeopplevelsen. Ta gjerne kontakt med oss om det er noe som ikke har blitt løst skikkelig. /Thomas
Hvis ikke «merkevaren» er riktig valg for meg, kan vi gå gjennom produktene og behovene mine og se hva som må endres for at jeg skal passe inn i den merkevaren jeg ønsker???? Så hvis jeg ønsker «merkevaren sbanken» som jeg byttet til, for å komme meg vekk fra DNB, som virkelig, helt seriøst, MÅ jobbe med enorme resurser for å i det hele tatt klare å bli så dårlig på alle felt. Dette kan ikke være tilfeldig. Så dårlige dere er på ALLE felt, MÅ man jobbe for å få til. Å jeg er heldigvis, eller uheldigvis kanskje, ikke alene om å synes dette. Dere når ut til alle med den råtne merkevaren DNB. Kan dere endre, slik at jeg kan fortsette å bruke sbanken, slik den var før dere fikk spredt den giftige og ødeleggende kreften fra DNB til sbanken? Det høres for godt ut til å være sant. Er dere sikker på at dette ikke bare er ren løgn? Enda en løgn for å prøve å pynte på fakta som kommer fram her hvor folk forteller sin faktiske mening. Det er helt skremmende å se at det knapt finnes fornøyde kunder hos dere. Eller har dere kanskje betalt de ansatte for å legge ut en positiv melding? For at det skal være noen få positive meldinger også?
God morgen Richard. Trist å høre at du er så misfornøyd med oss. Jeg har forståelse for at bytte av konsept kan oppleves negativt, men du har alltid full valgfrihet på hvilken av de to merkevarene du ønsker å bruke. Vi har bare etter beste evne vurdert hvilken merkevare vi tror passer best for deg basert på hvilke produkter du har i begge bankene i dag, ettersom vi ikke har anledning til å tilby produkter til én og samme bankkunde i begge banker. /Thomas
Jeg har i utgangspunktet ønsket å ha DNB Mastercard for å kunne bruke de gode tilbudene i Supertilbud. Før var det ikke et krav å bestille hele pakke for å kunne ha kredittkort i DNB, men nå må man ha brukskonto, debetkort og bli kunde av nesten alle tjenester kun for å få sjansen å ha kredittkort. Så da bestemmer jeg meg for å avslutte debetkort i KLP og begynne å bruke DNB som min hovedbank. Jeg tenkte at det går sikkert helt fint, DNB må like god... Oh nei, stor NEI. Her er et par eksempler: - Pris på kontantuttak i utlandet med debetkort - 40 kr i DNB, i KLP er det helt gratis. - Pris på hurtigbetaling - 75 kr i DNB, i KLP er det 10 kr. - Pris på utenlandsk betaling - 50 kr i DNB, i KLP er det 30 kr. Du må til og med betale for å avslutte kontoen, det koster 75 kr. Men de 75 kr skal jeg betale veldig gjerne, det blir best brukt 75 kr i mitt liv. Dra til helvete DNB.
Hei Zee. Kjedelig å høre at du er misfornøyd med tjenestene og produktene våre. Vi jobber stadig med å forbedre oss og setter pris på tilbakemeldinger. Håper du en gang vil revurdere og velge oss igjen. Ønsker deg en fin dag. /Thomas
Møkkabank fra A til Å. Elendige betingelser og avvikler kundeforhold uten i det hele tatt å forsøke å finne en løsning. Null sympati fra denne banken. Bare å holde seg langt vekk!
Hei, dette er ikke slik det skal være hos oss. Her håper jeg du tar kontakt med oss via nettbanken og skriver en klage hvor du beskriver problemet og situasjonen så vi kan se nærmere på dette og forbedre på dette /Vinjar
Meget misfornøyd. Generelt dårlig opplevelse i sin helhet sammenliknet andre banker. Skulle gjerne gitt 0 av 5 om det var mulig.
Hei, leit å høre du har dette inntrykket av oss. Hvis mulig hadde vi satt pris på mer spesifikk beskrivelse av hvor du var misfornøyd så vi kan ta dette med og forbedre på våre løsninger /Vinjar
Hva er kunderservice? Dårlig opplegg tvers igjennom. Velg annen bank som i hvert fall bryr seg en promille om kundene sine.
Hei Peter! Det er veldig leit å høre at du ikke er fornøyd med oss. Vi jobber stadig med å forbedre oss, og ønsker gjerne og se nærmere på din sak. Send det gjerne til oss her: https://www.dnb.no/hjelp-og-veiledning/klage-reklamasjon. /Tonje
Mesker seg på Ola Nordmann som er for lat til å bytte bank, ved å sette opp utlånsrenta lenge før innskuddsrenta igjen og igjen. Bruker millioner på svindyre lokaler på Barcode, men har ikke råd til å ha kundeservice på telefon som ikke har en halvtime kø. Med mindre du sier du skal søke nytt lån eller annet de tjener penger på da, da er køen plutselig kortere. Har også ufattelig dårlig erfaring med DnB på jobb, hvor de er den klart vanskeligste banken å ha med å gjøre.
Hei Kevin! Leit å høre at du ikke er fornøyd med oss. Flere banker kan ha lavere boliglånsrente enn oss, men flere har også høyere rente enn oss. Hvilke banker som tilbyr den laveste renten vil variere over tid. Dersom du ønsker å forhandle boliglånsrenten din kan du gjerne ringe oss på telefon 91504800. Når det gjelder innskuddsrentene våre, så tilpasser vi oss markedet og vi opplever at prisene våre står seg godt. /Tonje