DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg har i utgangspunktet ønsket å ha DNB Mastercard for å kunne bruke de gode tilbudene i Supertilbud. Før var det ikke et krav å bestille hele pakke for å kunne ha kredittkort i DNB, men nå må man ha brukskonto, debetkort og bli kunde av nesten alle tjenester kun for å få sjansen å ha kredittkort. Så da bestemmer jeg meg for å avslutte debetkort i KLP og begynne å bruke DNB som min hovedbank. Jeg tenkte at det går sikkert helt fint, DNB må like god... Oh nei, stor NEI. Her er et par eksempler: - Pris på kontantuttak i utlandet med debetkort - 40 kr i DNB, i KLP er det helt gratis. - Pris på hurtigbetaling - 75 kr i DNB, i KLP er det 10 kr. - Pris på utenlandsk betaling - 50 kr i DNB, i KLP er det 30 kr. Du må til og med betale for å avslutte kontoen, det koster 75 kr. Men de 75 kr skal jeg betale veldig gjerne, det blir best brukt 75 kr i mitt liv. Dra til helvete DNB.
Hei Zee. Kjedelig å høre at du er misfornøyd med tjenestene og produktene våre. Vi jobber stadig med å forbedre oss og setter pris på tilbakemeldinger. Håper du en gang vil revurdere og velge oss igjen. Ønsker deg en fin dag. /Thomas
Møkkabank fra A til Å. Elendige betingelser og avvikler kundeforhold uten i det hele tatt å forsøke å finne en løsning. Null sympati fra denne banken. Bare å holde seg langt vekk!
Hei, dette er ikke slik det skal være hos oss. Her håper jeg du tar kontakt med oss via nettbanken og skriver en klage hvor du beskriver problemet og situasjonen så vi kan se nærmere på dette og forbedre på dette /Vinjar
Meget misfornøyd. Generelt dårlig opplevelse i sin helhet sammenliknet andre banker. Skulle gjerne gitt 0 av 5 om det var mulig.
Hei, leit å høre du har dette inntrykket av oss. Hvis mulig hadde vi satt pris på mer spesifikk beskrivelse av hvor du var misfornøyd så vi kan ta dette med og forbedre på våre løsninger /Vinjar
Hva er kunderservice? Dårlig opplegg tvers igjennom. Velg annen bank som i hvert fall bryr seg en promille om kundene sine.
Hei Peter! Det er veldig leit å høre at du ikke er fornøyd med oss. Vi jobber stadig med å forbedre oss, og ønsker gjerne og se nærmere på din sak. Send det gjerne til oss her: https://www.dnb.no/hjelp-og-veiledning/klage-reklamasjon. /Tonje
Mesker seg på Ola Nordmann som er for lat til å bytte bank, ved å sette opp utlånsrenta lenge før innskuddsrenta igjen og igjen. Bruker millioner på svindyre lokaler på Barcode, men har ikke råd til å ha kundeservice på telefon som ikke har en halvtime kø. Med mindre du sier du skal søke nytt lån eller annet de tjener penger på da, da er køen plutselig kortere. Har også ufattelig dårlig erfaring med DnB på jobb, hvor de er den klart vanskeligste banken å ha med å gjøre.
Hei Kevin! Leit å høre at du ikke er fornøyd med oss. Flere banker kan ha lavere boliglånsrente enn oss, men flere har også høyere rente enn oss. Hvilke banker som tilbyr den laveste renten vil variere over tid. Dersom du ønsker å forhandle boliglånsrenten din kan du gjerne ringe oss på telefon 91504800. Når det gjelder innskuddsrentene våre, så tilpasser vi oss markedet og vi opplever at prisene våre står seg godt. /Tonje
Har hatt konto hos DnB hele livet, men stort sett brukt Sparebank1 til vanlig. Nå når vi sist kjøpte bolig var det kun DnB som kunne tilby lån på det beløpet vi trengte. Det var helt i grenseland til hva vi etter de nyere reglene fikk, men de strakk seg så langt de kunne. Når renten har skutt opp har de også vært behjelpelige i forhandlinger. Ingen andre klarer å slå renten. De får dog ikke full pott grunnet Chat-robot og telefon-robot. Ellers TIPP TOPP
Hei Ola! Så kjekt å høre at du er fornøyd med oss, og enda gøyere å høre at dere fikk lånet dere trengte for å kunne kjøpe boligen dere ønsket! /Tonje
Dårlig kundeservice. Anbefales ikke. En bank som bruker alle pengene på reklame på tv og hundrevis av filialer, og ingenting på deg som kunde
Hei Simen! Leit å lese at du er misfornøyd med oss. Vi ønsker alltid å bli bedre, så setter stor pris på hvis du ønsker å utdype hva som gjør at du er misfornøyd med kundeservicen. /Marthe