DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg har brukt Skandia/Sbanken for aksjehandel siden 2007 uten noen problemer. Etter DNB overtok har det ikke vært annet enn problemer. Jeg har ikke hatt tilgang til aksjer på 6 mndr nå og har 100 000+ i tap p.g.a det. Styr unna og finn deg heller en seriøs bank, ikke et slags underlig konsept...
Hei! Det er leit å høre du har denne oppfatningen av oss, aksjehandel-delen skal være fikset og har vært det en god stund. Hvis du fremdeles ikke har tilgang bør du kontakte Sbanken så de kan se nærmere på dette og hjelpe deg :) /Vinjar
Funker ikke å overføre penger mellom kontoer i utlandet. Får heller ikke tak i kundeservice siden det er stengt. Så nå blir jeg sittende på flyplassen..
Hei! Leit å lese at du har hatt en dårlig opplevelse med oss. Det skal være mulig å overføre mellom kontoene dine når du er i utlandet, så håper du prøver å kontakte kundeservice igjen slik at vi får undersøkt hva som har skjedd. Det er åpent alle dager fra 07-23. /Marthe
Uansett bank er bedre, vanskelig å opprettholde kunde forhold - hyggeligere enklere i andre banker
Hei. Leit å lese at du har dette inntrykket av oss, men tusen takk for tilbakemelding. /Mariell
Mange problem med denne banken som er beskrevet av andre. Nå kan vi ikke lenger straks overføre slik som tidligere fra en sparekonto til en brukskonto.Det er dere som får rentene i perioden det tar fra jeg tar ut pengene til de er på en annen konto. Skvise enda mer penger fra kundene?
Hei! Det er fullt mulig å gjennomføre straksbetalinger i DNB. Dette gjelder både mellom egne kontoer og til kontoer i andre banker. Dersom du har problemer med å overføre vil jeg anbefale å ta kontakt med kundesenteret på telefon 915 04800, eller via chat i nettbank/mobilbank. /Frida
Ring oss gjerne om du har spørsmål skriver de i brev ang dødsbo. Hun var direkte ufin og lite ydmyk på generell sprml om fremgangsmåte
Hei Trine! Veldig leit å lese at du hadde en dårlig opplevelse, men tusen takk for tilbakemelding. Vi kan ikke gå inn på enkeltsaker her på bytt.no, men ta gjerne kontakt med vanlig kundeservice på chat i nettbank/mobilbank eller tlf 91504800 slik at vi kan se nærmere på saken. /Marthe
Prøvd å få kontakt med noen i DNB, ang et fysisk møte. Ventet over to månader, fortsatt ingenting. Har i tillegg ringt de 5ggr på disse to månedene. Bare ekstremt dårlig kundeopplevelse og vanskelig bank og ha med å gjøre. Skjønner godt, og synes DNB fortjener denne ratingen.
Hei, her må det ha skjedd en glippe da vi besvarer henvendelser innen 1-3 virkedager. Vi har dessverre ikke et godt svar på hvorfor dette har tatt sånn tid hos oss, men om du logger inn på www.dnb.no og skriver til oss under Dagligbank og lån - Postkasse - Skriv til oss, kan vi få undersøkt dette nærmere og kontaktet kontoret for å finne ut hva som kan ha skjedd! :) /Vinjar
Umulig å få kontakt,hjelp og god service,værst er det å bli møtt med en robotstemme (eller mannlig stemme som er lest inn) som sier kjekt:»si med noen få ord hva vi kan hjelpe» svarer du ikke her (fordi de uansett sjelden oppfatter hva du mener ) Får du samme beskjed,men med litt spydig tonefall :»si kort hva det gjelder « svarer du også ikke her(som er raskeste og sikreste måten å få kontakt med et menneske) Blir stemmen nå nærmeste irritert og sier ,»vi oppfattet ikke ,du får nå knappetastvalg Som kunde sitter man igjen med en følelse av»er du helt …» eller åja, stakkars deg du hadde kun en knappetelefon» Skikkelig dårlig gjort og veldig diskriminerende Å kjære DnB kundeservice som svarer(robotsvar??) at dere jobber kontinuerlig med kundeservice,her er et tips og jeg snakker for mange: Kontakt Telenor og gjør en mer kundevennlig telefonsvarer Vi behøver:»vi ringer deg tilbake» «Du et nr 1 eller 50 i kø,stipulert ,2 min eller 40 min» Og tilslutt tastevalg med lett oppsummert For eksempel nettbank tast 1,lån og forsikring tast 2,kort tast 3 (Max 6) Og ansett flere og gi de bedre opplæring De som svarer på tlf virker som om de kun leser opp noen standardsvar og oppfatter ikke ord som «transaksjon «
Hei, takk for tilbakemelding. Vi er ikke kjent med at vår talerobot endrer tonefall eller måte å svare på når den ber om informasjon, men det er leit å høre at du oppfatter den som det. Vi tar det med videre /Vinjar