DNB Bank opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Skal ikke senke renten på boliglån og innskudd før 1. mai.....det er vel på tide å skifte bank....Lise Tandberg
Hei Lise! Det stemmer at dette var den opprinnelige datoen for når renten skulle tre i kraft. Vi klarte likevel å fremskynde denne slik at ny rente gjelder fra senest 5. april. Ønsker deg en riktig god dag videre så lenge :) /Jørgen
DNB er en grådig bank, som kun tenker på å maksimere egen profitt. Renten ligger konstant godt-over markedet. De er trege til å sette ned lånerenten. Dette er for å gni hver eneste krone ut av kundene sine. Noe som denne mailen beskriver etter at Norges Bank hadde satt ned renten: Hei. Og takk for henvendelsen din. Renten på dine lån er endret til 2,64% med virkning fra 01.05.20. Varsel sendes som planlagt innen førstkommende tirsdag.
Hei Jørgen! Vi har satt ned renten to ganger i det siste, begge gangene som første bank. Det stemmer at opprinnelig dato for når ny rente trer i kraft var 01.05. Dette er tidligere enn det som er normalt. Vi klarte likevel å få fremskyndet dato for når renten trer i kraft ytterligere. Ny rente gjelder derfor fra senest 5. april. Ønsker deg en strålende dag videre så lenge! /Jørgen
Nekter å sette ned boliglånsrenten før 1. mai. Gosser seg på andres elendighet i denne krisen.
Gjennomgående ekstremt uhøflig kundeservice og "rådgivere" that don't give a sh#t. Vilje til å gjøre forretninger med privatkunder ville være en god start.
Hei Tuze! Kan ikke si at jeg kjenner meg igjen i dette. Dersom du har opplevd at en av våre rådgivere har vært frekk så beklager vi dette. Vi setter da stor pris på om du vil sende oss en melding fra postkassen i nettbanken så får vi mulighet til å gå dette opp. Ønsker deg en riktig god dag videre så lenge :) /Jørgen
Super kundebehandling. Veldig flinke til å finne riktige løsninger for deg.
Har vært trofast kunde hos dnb i alle år, med boliglån. Har hatt fast kunderådgiver som ved alle kontaktpunkter har svart med "ha en fin dag". Smileys og greier. Har nå solgt min bolig og har kun lønnskonto i dnb. I prosessen med å innfri lånet mitt har kunderådgiver vært svært frekk og nedlatende og svart med enstavelsesord osv. Er tydeligvis ikke verdt noe som helst uten milliongjeld. Stikker til annen bank. See ya never!
Hei Kristian! Takk for at du skriver til oss. Leit å høre at du sitter igjen med dette inntrykket etter oppgjør av lånet ditt. Sånn skal det selvfølgelig ikke være og det må jeg bare beklage. Dessverre får vi ikke muligheten til å undersøke dette nærmere her, men send oss gjerne en tilbakemelding fra postkassen i nettbanken din så får vi muligheten til å gå det opp. Ellers fint å høre at du har hatt gode opplevelser med kundeservice hos oss helt frem til dette. Ønsker deg en strålende dag videre så lenge :) /Jørgen
Ingen ord kan beskrive hvor misfornøyd jeg er med DNB. Jeg har hatt over 1000000 dårlige erfaringer at jeg ikke orker å skrive den her. Dårlig app, kundeservice, tjenester. Anbefaler sparebanken, siden jeg byttet til dem så har alle mine problemer stoppet. Jeg hadde angst hele tiden når jeg ringer DNB.
Hei! Takk for at du skriver til oss! Leit å høre at du har en dårlig erfaring med oss. Det er vanskelig å kommentere noe utover det ut fra det du skriver. Dersom du har lyst til å gi oss en mer utfyllende tilbakemelding så hadde vi satt stor pris på om du ville sende oss en melding fra postkassen i nettbanken din. Da vil vi få muligheten til å gå opp dette og forsøke å gjøre det bedre i fremtiden. Ønsker deg en riktig god dag videre så lenge! /Jørgen