DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
DNB er en grådig bank, som kun tenker på å maksimere egen profitt. Renten ligger konstant godt-over markedet. De er trege til å sette ned lånerenten. Dette er for å gni hver eneste krone ut av kundene sine. Noe som denne mailen beskriver etter at Norges Bank hadde satt ned renten: Hei. Og takk for henvendelsen din. Renten på dine lån er endret til 2,64% med virkning fra 01.05.20. Varsel sendes som planlagt innen førstkommende tirsdag.
Hei Jørgen! Vi har satt ned renten to ganger i det siste, begge gangene som første bank. Det stemmer at opprinnelig dato for når ny rente trer i kraft var 01.05. Dette er tidligere enn det som er normalt. Vi klarte likevel å få fremskyndet dato for når renten trer i kraft ytterligere. Ny rente gjelder derfor fra senest 5. april. Ønsker deg en strålende dag videre så lenge! /Jørgen
Nekter å sette ned boliglånsrenten før 1. mai. Gosser seg på andres elendighet i denne krisen.
Gjennomgående ekstremt uhøflig kundeservice og "rådgivere" that don't give a sh#t. Vilje til å gjøre forretninger med privatkunder ville være en god start.
Hei Tuze! Kan ikke si at jeg kjenner meg igjen i dette. Dersom du har opplevd at en av våre rådgivere har vært frekk så beklager vi dette. Vi setter da stor pris på om du vil sende oss en melding fra postkassen i nettbanken så får vi mulighet til å gå dette opp. Ønsker deg en riktig god dag videre så lenge :) /Jørgen
Super kundebehandling. Veldig flinke til å finne riktige løsninger for deg.
Har vært trofast kunde hos dnb i alle år, med boliglån. Har hatt fast kunderådgiver som ved alle kontaktpunkter har svart med "ha en fin dag". Smileys og greier. Har nå solgt min bolig og har kun lønnskonto i dnb. I prosessen med å innfri lånet mitt har kunderådgiver vært svært frekk og nedlatende og svart med enstavelsesord osv. Er tydeligvis ikke verdt noe som helst uten milliongjeld. Stikker til annen bank. See ya never!
Hei Kristian! Takk for at du skriver til oss. Leit å høre at du sitter igjen med dette inntrykket etter oppgjør av lånet ditt. Sånn skal det selvfølgelig ikke være og det må jeg bare beklage. Dessverre får vi ikke muligheten til å undersøke dette nærmere her, men send oss gjerne en tilbakemelding fra postkassen i nettbanken din så får vi muligheten til å gå det opp. Ellers fint å høre at du har hatt gode opplevelser med kundeservice hos oss helt frem til dette. Ønsker deg en strålende dag videre så lenge :) /Jørgen
Ingen ord kan beskrive hvor misfornøyd jeg er med DNB. Jeg har hatt over 1000000 dårlige erfaringer at jeg ikke orker å skrive den her. Dårlig app, kundeservice, tjenester. Anbefaler sparebanken, siden jeg byttet til dem så har alle mine problemer stoppet. Jeg hadde angst hele tiden når jeg ringer DNB.
Hei! Takk for at du skriver til oss! Leit å høre at du har en dårlig erfaring med oss. Det er vanskelig å kommentere noe utover det ut fra det du skriver. Dersom du har lyst til å gi oss en mer utfyllende tilbakemelding så hadde vi satt stor pris på om du ville sende oss en melding fra postkassen i nettbanken din. Da vil vi få muligheten til å gå opp dette og forsøke å gjøre det bedre i fremtiden. Ønsker deg en riktig god dag videre så lenge! /Jørgen
Ble automatisk trukket noen hundrelapper for årskort visa uten at jeg hadde fått brev i posten ifra tidligere om det på en brukskonto som er sjelden brukt. Dnb sa dem hadde sendt ut brev om det, men at det da ikke hadde kommet frem. Kontoen ble automatisk trukket i minus å fikk etter noen uker inkassovarsel med purregebyr ifra lindorff. Purregebyret ble slettet etter at jeg tok kontakt med Dnb om saken. Det er bra frekt ifra Dnb å automatisk trekke uten godkjenning fra kunde for deretter å sende saken videre til lindorff for å kreve inn penger som dem allerede har stjelt uten samtykke.
Hei Ole! I kortavtalen du signerte da du bestilte kortet vil du se at årspris for kort trekkes første virkedag i året. Du får ikke noe varsel om at dette trekkes utover det. Det trekkes altså på et tidspunkt som er fastsatt. Dersom det ender med at konto blir overtrukket så sendes det ut varsel om dette. Det er leit å høre at du ikke mottok dette, men godt at du tok kontakt med oss så vi fikk ordnet opp i det. Videre kan du når som helst avslutte kortet ditt og får da selvfølgelig tilbake årsgebyret for den resterende perioden av året, men du er nødt til å ta kontakt med oss for at vi skal vite at du ønsker å avslutte kortet. Så lenge du ikke har avsluttet kortet vil årsgebyr trekkes som normalt første virkedag i året. /Jørgen