Fana Sparebank opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Rådgiver gir ikke råd. Føyer deg av, eller gidder ikke svare.
Hei Anita, Så utrolig leit at du har hatt en negativ opplevelse med oss, men vi er veldig glade for at du sier ifra. Vi jobber kontinuerlig med å tilby best mulige tjenester og service til våre kunder, og din tilbakemelding hjelper oss å bli bedre. Ta gjerne kontakt med meg, Ann Kristin Thue Tveit på tlf. 48505723 for en prat. Ønsker deg en fin dag videre! Hilsen Ann Kristin Thue Tveit Direktør Personmarked
Forferdelig dårlig bank. Har dessverre vært kunde alt for lenge . De flår deg økonomisk . Ba om en mellomfinansiering på en uke men måtte ha det i 30 dager til skyhøy rente . Brukte kredittkortet noen få dager på kun 3 tusen og fikk regningsvarsel på flere tusen. Dårlig rentebetingelser på spare konto. Dette er den værste bank. Hyggelig folk som jobber der men det hjelper lite med slike betingelser.
Hei Maya, Så utrolig kjedelig at du har hatt en negativ opplevelse med oss, men vi er veldig glade for at du sier ifra. Vi jobber kontinuerlig med å tilby best mulige tjenester og service til våre kunder, og det er leit at du ikke føler at vi har innfridd. Vi ønsker å lære av våre kunder, så din tilbakemelding hjelper oss å bli bedre. Ta gjerne kontakt med meg, Direktør Personmarked Ann Kristin Thue Tveit på tlf. 48505723 for en prat. Ønsker deg en fin dag videre! Hilsen Ann Kristin Thue Tveit Direktør Personmarked
Da jeg skulle kjøpe meg en bolig så søkte jeg boliglån hos Fana Sparebank med tanke på at de hadde litt bedre lånsvilkår og lavt rente. Men beklageligvis så kom aldri noe svar på søknaden min, forsøkte å etterlyse et svar både på mail og på telf, men da fikk jeg bekjed om at de skulle sjå på søknaden min så fort det lar seg gjøre. Dessverre så kom aldri det svaret og etter et par uker med venting så ringte jeg selv igjen og bedt dem om å slette min søknad. Utrolig dårlig og useriøs bank.
Beklageligvis er det helg og jeg kan ikke komme inn på kontoen min. Ringer banken og får beskjed om at jeg må kontakte dem på mandag. 🙈🥳 Min tilgang til min konto skal være åpen 24-7, når vi nå stort sett kun kan kontakte banken i arbeidstiden vår. Min tilgang skal fungere HELE tiden og jeg skal kunne se, som minimum min saldo. Dette er bare FOR dårlig.
Jeg har vært kunde i Fana Sparebank siden før jeg ble født - mormor og morfar opprettet konti til meg og søsteren min. De var selv også lojale kunder der hele livet. Hadde besteforeldrene mine visst hvordan denne banken behandler kundene deres i 2023, så hadde de rett og slett blitt utrolig skuffet og lei seg. Jeg har inntil nylig hatt lån i banken som jeg betalte ned lenge før tiden, og jeg har heller aldri hatt andre betalingsproblemer. Da jeg nå tok kontakt om et mulig bedriftslån, ble jeg først henvist til digital søknad. Greit nok. Da den digitale søknaden kom tilbake med avslag (også det helt greit nok) tok jeg kontakt med min såkalt "personlige rådgiver" og ba om et møte og en gjennomgang av søknaden for å være sikker på at den var riktig utfylt og at det ikke var noe som kunne gjøres. Resultat: Blankt avslag per e-post, signert med ønske om en fin dag videre. Jeg har aldri følt meg mer tråkket på eller mer arrogant behandlet av en bedrift noensinne. Jeg bytter nå til annen bank, som bare har vært imøtekommende og serviceinnstilte. Hadde jeg ikke vært så relativt godt oppdratt som jeg er, så hadde jeg bedt Fana Sparebank stappe de der hjerte-emojiene de bruker i kunde-epostene sine en viss plass. De er ikke verdt noe som helst. Styr unna!
Disse her står bak Himla. Bankamatører av værste sort. Kundeservice som er frekk og ikke forstår noenting. Skulle gjerne ha gitt null stjerner
I følge Bytt.no skulle jeg få tilbud om 3,96% effektiv rente. Etter å ha fylt ut en 10-siders nettsøknad, samt samtykke via Altinn får vi til slutt tilbud om 7,91% rente. I all verden, hvordan kan man tilby nesten dobbel rente av det som er annonsert?! Ellers takk.
Vi beklager din opplevelse her! Det kan se ut som systemet har beregnet en høyere belåningsgrad (hvor stor gjelden er i forhold til boligens verdi) enn hva som er reelt. Dette vil en rådgiver korrigere slik at du får et endelig tilbud som er korrekt 😊 Ta gjerne kontakt med en av våre rådgivere, så hjelper vi deg 😊 Ønsker deg en fin dag videre! Med vennlig hilsen Ann Kristin Thue Tveit Direktør Personmarked