Handelsbanken har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Selv om sparerente på 4,75% ikke er det høyeste på markedet, så er bankens support ivrig på å gi meg gode råd! De har en fysisk banktjeneste sentralt Bodø og har en utpekt kundebehandler. En bank med høy kundevennlighet!
Handelsbanken markedsfører seg som kundeorientert og tilpasse den enkelte, men det er ikke min erfaring. Ekstremt firkantet, ingen individuell vurdering, elendig kundeservice. I tillegg er de ekstremt gammeldags, uten at det gir utslag i noe bedre kundeservice, snarere tvert imot. Styr langt unna denne banken.
Nok en eks-Sbankenkunde prøver lykken andre steder. Kjekt med egen HB rådgiver og filialer, men appen og nettbanken er utrolig utdatert, betaling/overføring er tungvint og det er gebyrer på praktisk talt alt av betydning. Jeg velger å bli kunde en liten stund fremover fordi jeg orker ikke styret av å bytte igjen for tiden, men i likhet med mange andre ser jeg fremdeles etter et reelt alternativ til Sbanken etter DNB avviklet den.
Handelsbanken har den beste kundeservicen av alle bankene jeg noen gang har brukt, i tillegg til svært konkurransedyktige priser på banktjenester og gode fordeler.
Banken er utrolig utdaterr. Henger ikke med i utviklingen. .
har blitt mindre "personlig" de senere år. kontakt høres ut til å ha det usedvanlig travelt.
Har ikke de beste rentene. Er svært dårlig på kundehåndering - og ikke villige til å strekke seg for å dekke kundenes behov. Selvom det har vært et langvarig kundeforhold uten mislighold