Himla Bank opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Først sa de at vi kunne få lån og om vi fjernet det ene kredittkortet, så kunne vi få litt mer i lån. Etter lang kundebehandling på en uke og krav til oss om å sende inn det ene papiret og det andre, noe som vi gjorde, så avslo de søknaden uten at vi fikk vite grunnen heller. Maken til lang og dårlig kundebehandling og så tilby lån, så etter en uke avslå søknaden, virker veldig uprofesjonelt, helt ulogisk og uforståelig!
Hei Amalie, Utrolig kjipt at du har hatt en negativ opplevelse med oss, men vi er ditto glad for at du sier ifra. Vi jobber kontinuerlig med å tilby best mulige tjenester til våre kunder, og din tilbakemelding hjelper oss å bli bedre. Vi kan dessverre ikke kommentere enkeltsaker, men ring oss gjerne på 983 00 000, eller send oss en melding på Facebook, så tar vi en prat. Hilsen Kristoffer i Himla
God kundeservice! Sparer masse penger. Anbefales!
Jeg har byttet boliglån fra nordea direct til himla og jeg er veldig fornøy med dem. Rådgiver er veldig hjelpsom. Har spart mye til å bytte bank. Anbefales👍🏻