JBF Sparebank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Var totalkunde av JBF Bank i ca 5 år. De var serviceinnstilt og greie nok, men alt føltes så vanskelig og omstendelig. Følte også at de lå langt etter på utvikling av nettbanken. Aksjehandel var ikke mulig og kun et begrenset utvalg av fond. Tok også betalt kr 49,- pr mnd bare for at jeg skulle være premium kunde. Det gebyret skjønte jeg ikke før lenge etter at jeg hadde flyttet vekk fra banken igjen. Da hadde jeg kun en liten brukskonto igjen som de fortsatte å trekke beløpet av. Totalinntrykket er at de er midt på treet i forhold til tjenester og produkter. Føler også at det er en ganske dyr bank...
Oversiktlig og grei nettbank, brukskonto og sparekonto.
Alt er bra, men jeg trodde jeg hadde overført penger, men så var det ikke gjort, fortalte mottakeren. Så jeg hadde ikke sett at jeg måtte gjøre siste del av transaksjonen.
Vedlig fornøyd med renter og generelle tilbud. Misliker at dersom du legger regninger til betaling så reserveres ikke pengene med en gang. Meget misfornøyd med appen som er ustabil og mangler en god del funksjoner.
Ingen rente på brukskonto. Lang responstid på elektonisk henvendelser. Når jeg får svar blir jeg bare bedt om å kontakte noen andre da vedkommende kjenner til hvordan nettbanken fungerer. Det naturlige ville derimot vert å videreformidle henvendelsen når man tydeligvis har spurt feil person.
Jeg ønsker at min kontakt har tid til å prate med meg.
Dekker veldig godt mine behov. Får påminnelser om regninger som har forfalt, og en oppsummering av hvor lenge til neste betaling og innskudd .