JBF Sparebank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Nettbank har blitt en umulighet. Menyen gir bare uinteressante valg. Hvor finner jeg e-fakturaen jeg har fått varsel om. Ved betaling, har den nye hjemmesiden ikke lagret mine tidligere betalingsmottakere? HÅPLØST!
Hei, Takk for din tilbakemelding. Synd å høre at du ikke er fornøyd med den nye nettbanken. Vi vil gjerne ha tilbakemeldinger på hvordan den kan bli bedre. Inne i nett- og mobilbanken har du mulighet til å gi tilbakemeldinger, som går direkte til utviklerteamet som kan ta det videre. Ønsker deg en fin dag, Hilsen JBF
1)Ble uønsket logget ut to ganger etter svært kort nøling med utfylling. (Fikk ikke opp lagret mottaker ved inntasting av kontonr.) 2)La flere betalinger til godkjenning. Trykket Godkjenn alle, og intet skjedde - fant ingen options til progresjon. 3)Gikk til meny på leting etter Utskriftsvalget, lette på Betalinger, ble brått logget ut igjen. Ga opp foreløpig.
Etter omleggingen til ny nettbank går det ikke lenger an å komme inn på nettbank bedrift via mobil eller nettbrett. Kommer bare inn på min private nettbank hvis jeg logger inn på JBF bedrift. Har skrevet mange mailer men de skjønner ikke problemet og svarer i hytt og pine. De har null kunnskap om mobilbank og nettbank.
Altid hjelp å få,dere er veldig hyggelige og hjelpsomme.
Hei, Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding! Ønsker deg en riktig fin dag, Hilsen JBF
Den nye nettbanken var var veldig lite oversiktlig med mye "trykking" og leting for å finne det man er ute etter :-(
Hei, Takk for tilbakemeldingen din! Synd å høre at du ikke er fornøyd med den nye nettbanken. Den er stadig under utvikling, og vi håper den etter hvert vil oppfylle dine forventninger, jo mer vi får utviklet den. Ha en riktig fin dag! Hilsen JBF
Har vært kunde siden høsten 1967 og har i alle år hatt god dialog med banken og forsikringen derfor har det aldri vært tema å bytte bank
Hei, Tusen takk for tilbakemeldingen, veldig hyggelig å høre at du har vært kunde siden 1967! :) Ønsker deg en fin dag, Hilsen JBF
Banken har byttet til ny nettleverandør (Eika) ..så langt virker den dårlig med det å finne bilag o.lign Utrolig lang ventetid med å komme igjen for hjelp ..så lang ikke klar klart det
Hei, Takk for din tilbakemelding. Synd å høre at du ikke er fornøyd med den nye nett- og mobilbankløsningen vår. Det jobbes fortløpende med å få på plass nye funksjoner og tjenester, så vi håper du etter hvert vil trives med de nye løsningene våre. Hilsen JBF