KLP Banken opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fikk god hjelp når jeg hadde valgt bolig. Smidig oppgjør. Ikke no problem!!
Hei! Dette var hyggelig lesning, Kari, og takk for at du deler ! Flott å høre at du fikk god hjelp da du kjøpte bolig, og at oppgjøret var smidig! Hilsen oss i KLP Banken
Raskt svar og god hjelp/ veiledning. Anberfales !!
Hei! Tusen takk for strak tommel opp og herlig anbefaling, Marianne. Ingenting gleder oss mer enn at du opplever å få raskt svar og god hjelp hos oss! Hilsen oss i KLP Banken
Klp bank is a bank with "real people", people that listen, unlike some other banks that will turn you away. In these difficult times we all need some financial advice, and Klp is the bank to turn to. If they can help, they will. An amazing bank that you can trust and feel safe with.
Hi! Thank you so much for your kind words, Robert! We are so happy to hear that you feel listened to and supported by our team. Your trust means the world to us, and we are here for you whenever you need us. Best regards from all of us at KLP Banken
fersk kunde....så langt sååå godt! kan trygt anbefale klp...solid...ser frem til fortsettelsen
Hei! Herlig Geir, og tusen takk for at du deler din gode opplevelse og anbefaler oss! Vi er så glade for at du som fersk kunde føler deg godt ivaretatt, og vi ser frem å bidra til at du fortsetter å være like fornøyd. Hilsen oss i KLP Banken
Har gått til innstillinger , kontoinstillinger navn valgt konto da står det et felt med konto og en v markær som jeg ikke kan gjøre noe med og et felt som det står lagring og det gjør jeg, men det skjer ingen ting
Hei! Så kjedelig å høre at er du er frustrert, Bjørn, det vil vi gjerne hjelpe deg med! Om vi forstår deg rett, ønsker du å endre i mobilbanken hvilken konto som vises som din hovedkonto? Da må du først velge den kontoen som du ønsker skal være hovedkonto og markere det i boksen og Lagre. Da forsvinner markøren på kontoen som først sto som hovedkonto. Om dette ikke er til hjelp, er det bare å ta kontakt, så skal vi veilede deg. Hilsen oss i KLP Banken
God kundebehandling 🙂 fornøyd med banken. Har vært kunde siden 2017 kun positiv respons.
Hei! Herlig Jane, og mange takk for at du deler! Vi lover å fortsette den viktige jobben med å gjøre deg og alle kundene våre fornøyde med banken. Hilsen oss i KLP Banken
sending av penger til utlandet. hadde ibannr, kom ingen vei. Ringte banken 3 ggr. siste hjelper var helt fantastisk. Stressa meg ikke, hjalp meg hele veien, slik at jeg selv klarte å se at 1 og I ikke er det samme. Det endte med riktig ibannr.
Hei! Tusen takk for en varm og hyggelig tilbakemelding, Helga! Det er så fint å høre at du opplever at du får god og tålmodig hjelp fra våre fantastiske kundebehandlere - de er kunnskapsrike, kjenner kundenes behov godt og er der for å hjelpe om du skulle ha spørsmål også i fremtiden. Hilsen oss i KLP Banken
Jeg ble positivt overrasket , har jobbet veldig det siste året for å samle usikret gjeld. Har boliglånet mitt hos KLP, og er veldig fornøyd med denne banken.Rimelig utlånsrente iforhold til de fleste andre banker og lavere gebyrer på alle tjenester. Anbefaler KLP , fem stjerner.
Hei! Altså, nå rødmer vi nesten her, Monica. Wow! Denne tilbakemeldingen - og anbefalingen - varmer. Og ikke minst inspirererdu oss videre i vårt daglige arbeid for å være en god og rimelig bank som har alt du trenger i det daglige. Det er så herlig at du synes vi lykkes! Vi lover å jobbe på for at du og alle eksisterende og nye kunder skal få samme opplevelse! Hilsen oss i KLP Banken
Veldig behjelpelige med søknad og veldig rask svar på lånet.
Hei! Tusen takk for fantastisk tilbakemelding, Mohammed, og velkommen inn til oss! Ingenting gleder oss mer enn å høre at du er fornøyd med både servicen du får fra oss og at du fikk raskt svar på lånesøknaden. Hilsen oss i KLP Banken
Hyggelig personale og hjelpsom ,svar på det man spør om .
Hei! Ah Trude, dette var hyggelig å høre - tusen takk for godord! Vi er glade for å kunne hjelpe, og da er det stas at du er så fornøyd med servicen du får fra oss - det inspirerer! Hilsen oss i KLP Banken
Veldig fornøyd med låneprossesen. Men har utfordring knyttet til bytte av dagligbank og nettbank.
Hei! Så flott at du er fornøyd med låneprosessen, Melanie, og tusen takk for at det deler! Når det gjelder bytte av dagligbank og nettbank, så hjelper vi deg mer enn gjerne så du får flyttet helt inn til oss. En del av bankbyttet dreier seg om å venne seg til nytt system, og vi har fått god tilbakemelding på denne huskelisten for bankbytte på hva du bør gjøre og i hvilken rekkefølge: https://www.klp.no/artikler/slik-flytter-du-alle-banktjenestene-dine Chatboten vår svarer også på generelle spørsmål om bankbytte, og så kan du alltids sende oss melding i nettbanken eller ringe oss, så skal vi sørge for at du kommer vel i havn! Hilsen oss i KLP Banken
Veldig treig kundebehandling. Ser ikke over dokumentene som er blitt sendt inn og spør derfor om manglende dokument når det er sendt inn noe som gjør at behandlingstiden blir lenger.
Hei! Vi beklager virkelig ventetiden og eventuelle ulemper dette har medført, Mai. Vi har for tiden stor pågang av søknader og jobber så raskt vi kan for å behandle dem. På våre hjemmesider finner du alltid oppdatert informasjon om forventet behandlingstid. Det er uheldig at vi har etterspurt dokumenter du allerede har sendt inn, det skal jo ikke skje. Våre saksbehandlere har gode rutiner, men vi setter alltid pris på tilbakemeldinger for å forbedre oss. Kontakt gjerne vårt kundesenter med konkrete spørsmål eller kommentarer, så ser vi på saken din. Vi håper du gir oss en ny sjanse og blir hos oss. Vi lover å jobbe hardt for å gi deg og alle våre kunder en enkel bankhverdag. Hilsen oss i KLP Banken
Det tok kjempelang tid og veldig omstendelig for et lån på 30.000 til nye vinduer. Sånn skal det jo ikke være.
Hei! Takk for din ærlige tilbakemelding, V! Vi setter pris på at du stiller krav til oss. Selv om vi oppgir forventet behandlingstid på våre hjemmesider, forstår vi at det kan være frustrerende å vente, spesielt for et mindre lån som dette. Vi forsikrer deg om at vi jobber så effektivt vi kan, samtidig som vi må følge gjeldende regler for alle søknader. Hilsen oss i KLP Banken
Kjapp og enkel søknad i nettbanken. Rask tilbakemelding
Hei! Vi takker for hyggelig omtale, Ola, det varmer! Veldig flott å høre at du synes det var kjapt og enkelt med søknad i nettbanken , og at du fikk raskt svar! Hilsen oss i KLP Banken
Rask og enkel behandling. Enkelt å ta en telefonsamtale med låneavdelinga hvis det var noe man lurte på.
Hei! Så flott at alt gikk på skinner og at du opplevde å få god hjelp fra oss i forbindelse med lånesøknaden din, Arne. Akkurat slik det skal være - og vi er her for deg også i fortsettelsen om nye spørsmål skulle dukke opp! Det finnes også mye bra informasjon på bankens sider på klp.no, og chatbotten vår kan svare på mange generelle spørsmål når du lurer på noe. Hilsen oss i KLP Banken
På 2 timer ordnet de med finansieringsbevis for oss på en fredag, da vi ville på boligvisning på lørdagen.:)
Hei! Tusen takk for den flotte tilbakemeldingen og de 5 supre stjernene, Heidi! Vi er veldig glade for at vi kunne hjelpe dere raskt og effektivt når dere skulle på visning. Det er jo superviktig å ha finansieringen i orden om drømmeboligen skulle dukke opp! Hilsen oss i KLP Banken