KLP Banken opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
I KLP tar de telefonen, uten unødvendig ventetid. Hvor andre banker skylder på stor pågang, er realiteten nedbemanning på service overfor kundene. Arrogant, når vi ser de økonomiske resultatene, som det skrytes av. KLP er jo også av de beste på fondsforvaltning
Hei! Takk for hyggelige ord, Arild! Supert at du er fornøyd med både svartid og servicen her i banken og den gode jobben våre dyktige kolleger i Kapitalforvaltning gjør. Hilsen oss i KLP Banken
Fornøyd med lån til oppussing, Litt treg respinstid(2 uker)
Hei! Så godt å høre at du er fornøyd med lånet til oppussing! Vi jobber alltid med å behandle alle lånesøknader så raskt som mulig. På hjemmesidene våre holder vi kundene oppdatert om forventet behandlingstid, slik at du alltid har realistiske forventninger. Lykke til med oppussingen! Hilsen oss i KLP Banken
Svarer fort og behandler søknader raskt , litt ventetid ved ferieavvikling på søknader om sommeren , app er veldig bra , sende melding til bank på app og får svar med en gang
Hei! Ahh, så utrolig hyggelig tilbakemelding, Wenche, tusen takk for fem deilige stjerner! Ingenting gleder oss mer enn når kundene våre opplever oss som effektive og tilgjengelige - for det er målet vårt hver eneste dag! Hilsen oss i KLP Banken
Gikk veldig tregt men det er på grunn av sommer ferie avvikling hos personalet i banken. Er ganske fornøyd kunde alikevel.
Hei! Så hyggelig å høre at du er fornøyd kunde, Svetlana, og så må vi jo ta det til oss at du synes det gikk for tregt. Her er det bare å beklage og takke for tålmodigheten i sommer! Vi lover å fortsette å jobbe hardt for at du skal være fornøyd også i fremtiden! Hilsen oss i KLP Banken
Enkel prosess og lett og forstå. Nettbank og mobilbank er enkel å bruke.
Hei! Det er det beste skussmål vi kan få fra deg som kunde, Monica , og vi blir så glade for at du er veldig fornøyd med både prosess og tjenester som er enkle i bruk. Takk for at du deler! Hilsen oss i KLP Banken
Kvalifisert og klar informasjon om seniorlån som vi ønsker oss.
Hei! Vi takker for hyggelig tilbakemelding - veldig flott å høre at du har fått god og klar informasjon om Seniorlån, Lars. Hilsen oss i KLP Banken
Enkelt og ryddig. Ca 2 ukers behandlingstid. Byttet mellom to banker ikke veldig lett.
Hei! Velkommen til oss, Maria - og takk for hyggelig tilbakemelding om enkel og ryddig prosess med lån og bankbytte. Vi er her for deg, og om du skulle lure på noe fremover, så kan du finne informasjon på hjemmesidene våre, spørre oss på chat eller ta kontakt med oss via nettbanken eller telefonen. Hilsen oss i KLP Banken
Ryddig prosess med bankbytte. Enkelt med oppstart av kontoer og fin info underveis.
Hei! Geir, dette er musikk i våre ører - tusen takk og velkommen skal du være! Vi er mest av alt glade på dine vegne for at du synes det var en ryddig prosess å flytte inn til oss - og at du har fått en enkel oppstart. Akkurat sånn et bankbytte skal være, tenker vi. Hilsen oss i KLP Banken
BRA service med tanke på dialog. Opplever nettbanken som noe uoversiktlig.
Hei! Veldig hyggelig å høre at du opplever å få god service hos oss, Magnussen, det varmer skikkelig, og det fortjener du og alle kundene våre! Når det gjelder nettbanken, så er det supert med konkrete tilbakemeldinger, og det kan du gjerne gi ved å sende oss en melding i nettbanken. Du finner også noen brukertips her: https://www.klp.no/bank/smarte-banktjenester/nettbank Hilsen oss i KLP Banken
Etter å ha fått avslag på søknad om kredittkort med begrunnelsen om at det ikke gis kredittkort til personer med stor kreditt fra før, jeg har 40.000 i en annen bank. Dessuten har jeg ca. 200.000 på kontoer i KLP banken. Ikke annen gjeld. Dette var utrolig skuffende ,har hatt flere lån i KLP og aldri missligholt noen lån. Må vurdere mitt fremtidige forhold til KLP banken.
Hei! Vi skjønner at du synes det er kjedelig med avslag, Trond. Du er hjertelig velkommen til å ta kontakt med oss for en prat om kredittkortsøknaden din, slik at du kan få en ny vurdering om du ønsker det. Hilsen oss i KLP Banken
En god bank, god kundeveiledning. Kort behandlingstid.
Hei! Takk for fin omtale, Kari - vi lover å fortsette å jobbe videre for å gi deg og alle kundene våre en god bank med god service og kort behandlingstid! Hilsen oss i KLP Banken
Enkel og grei bytteprosess, blant annet med automatisk flytting av svtalegiroavtaler.
Hei! Velkommen til oss, Kari! Det varmer å høre at bytteprosessen var enkel og grei, og at du er så fornøyd med automatisk flytting av AvtaleGiroer - det er jo virkelig enkelt! Hilsen oss i KLP Banken
Har vært kunde siden 2009, og dermed vært med fra starten. Ønsket å refinansiere boliglånet innenfor 60% av bolgens verdi. Tok 2 uker før vi fikk avslag, med lite forklaring og lite hjelp eller råd. Aldri hatt mislighold eller sene betalinger, så er trist at vi nå leter etter annen bank for vi har egentlig vært fornøyde.
Hei! Veldig hyggelig å høre at dere har vært veldig fornøyde kunder i mange år, Frank, og også leit at dere ikke føler dere ivaretatt nå. Det er dessverre vanskelig å si noe om din sak og hva avslaget gjelder, for alle søknader behandles etter gjeldende kriterier og regler. Her anbefaler vi deg å ta kontakt med saksbehandler for mer informasjon og en gjennomgang av saken din. Hilsen oss i KLP Banken
Lettvint og veldig grei! Lett å kommunisere med saksbehandler ang spørsmål o.l
Hei! Takk for gode skussmål, Eli. Vi er så glade for at du synes det er lettvint og greit hos oss, og at du og saksbehandler fant tonen da du hadde spørsmål - sånn skal det være! Hilsen oss i KLP Banken
Lang behandlingstid for eksisterende kunder. Det er synd. Iflg nettsiden dems kortere for nye kunder. Føler det blir feil.
Hei! Takk for tilbakemelding, Leif! Full forståelse for at det er kjedelig å vente, og vi kan garantere deg at vi alltid jobber hardt for å svare alle så fort som mulig. Vi behandler alle henvendelser fortløpende og i den rekkefølgen de kommer inn, uten å skille mellom nye og eksisterende kunder. Noen henvendelser tar riktignok lenger tid å behandle enn andre, og vi oppdaterer forventet behandlingstid på nettsidene våre med en gang det skjer endringer. Dersom det haster å få svar, er du alltid velkommen til å kontakte kundesenteret vårt, så ser vi på saken din. Hilsen oss i KLP Banken
Altfor omstendig og unødvenfig behandling av eksisterende kunde.
Hei! Så leit at du opplever det slik, Karl, det tar vi jo ikke lett på. Det er vanskelig å si hva som har skjedd her og hva det skyldes. Send oss gjerne en melding i nettbanken, så kan vi se på saken og gi deg en tilbakemelding. Hilsen oss i KLP Banken