KLP Banken opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
veldig godt fornøyd....fikk raskt og godt svar på tlf
Hei! Takk for hyggelig omtale, Margrete. Så flott at du fikk god og rask service av våre helter - de svarer alltid så raskt de kan på både telefon og om du sender melding i nettbanken! Hilsen oss i KLP Banken
Som mangeårig fornøyd fondskunde hos KLP var valget enkelt når jeg skulle ha ny bank etter SBankens tragiske nedleggelse av nettbanken sin. Er i hovedsak fornøyd, men nettbanken til KLP kan dessverre ikke måle seg med nettbanken som var hos SBanken. Håper på sikt, etter konstruktive tilbakemeldinger til KLP, at den vil utvikle seg til det bedre.
Hei! Takk for at du valgte vår nettbank og for den positive omtalen, Tor. Vi er glade for å høre at du er fornøyd! Vi setter pris på alle tilbakemeldinger, da de hjelper oss å forbedre tjenestene våre. Vi lover å jobbe hardt for å møte dine forventninger, og så er det bare å ta kontakt om det er noe du lurer på, vi er her for deg! Hilsen oss i KLP Banken
Jeg har vært kunde i mer enn 15 år, og har kredittkort, brukskonto, sparekonto, fond og pensjon. Nettbanken (mobil/android app) er simpel og fungerer ok. Kredittkort/Visa er ok med rente i lavere sjiktet relativt dersom en bruker kortet normalt, men høye gebyrer for uttak/regningsbetaling. Brukskonto har lav rente og straksbetaling er ikke gebyrfritt slik som i andre banker. Sparekonto har relativt lav rente (3.7%) sammenlignet med andre banker (noen år siden var dette høyt), det er nå over 100 alternativer i markedet med rente opp mot 5%. Fast spareordning med fond i vps er fint, men savner enklere tilgang til dette gjennom appen på mobilen. Pensjonen er jeg strålende fornøyd med, så jeg blir jo værende resten av livet, men boliglånet og pengene prøver jeg til enhver tid å ha i de mest konkurransedyktige bankene.
Hei! Takk for tilbakemeldingen din, Kim. Det varmer å høre at du ser på oss som en bank for livet. Vi ser frem til å fortsette å ta vare på dine finansielle behov! Vi vil også tipse om at vi har flere sparekontoer med attraktive renter. Ved færre uttak eller ved å binde sparepengene, kan du nyte høyere renter. Ta gjerne en titt på vårt Fastrenteinnskudd for mer informasjon. Hilsen oss i KLP Banken
Banken er grei nok, men har STORE problemer med å komme inn i banken på PC. Har brukt alle måter KLP anbefaler med sletting av temp.filer etc. etc. ingenting hjelper. Alle andre nettbanker jeg har er ikke problematiske på pc'n. Funker på tlf. men jeg vil inn på pc'n!!!
Hei Elin, Takk for din tilbakemelding, og beklager at du har problemer med å logge deg på nettbanken fra PC. Vi har ikke spesielt mange henvendelser om dette problemet for tiden. Dersom du fortsatt har problemer, vil vi gjerne at du kontakter kundesenteret vårt, så skal vi forsøke å hjelpe deg. Hilsen oss i KLP Banken
Enkelt å opprette konti og gode betingelser med 6 måneders fastrenteavtale.
Hei, Takk for hyggelig tilbakemelding. Hilsen oss i KLP Banken
Det jeg liker med KLP Banken, er at dem fortsatt har Nettbank, som er veldig oversiktelig og ryddig nettbank, det eneste jeg savner er mørk modus i nettbanken, spesielt i KLP Appen Dagligbank, men leste noe rykter at det er på vei! så håper sterkt på dette, derav får KLP Banken 5 stjerner av meg 🤩.
Hei, Takk for hyggelig tilbakemelding. Det stemmer at vi jobber med å få på plass mørk modus i mobilbanken vår. Vi informerer så snart dette er på plass. Hilsen oss i KLP Banken
Svak og treg kundeservice!! Når man er vant til suveren kundeservice fra ex. Sbanken er det kanskje for mye forlangt at annen kundeservice følger opp det man måtte lure på ; event har utfyllende informasjon om bankens dobbelbelastning , kan si noe annet enn ´jeg kan da ikke si noe om når problemet blir løst men vi jobber med saken..´ Alternativt følge opp med en tilbakemelding når feil er rettet opp fra bankens side?! Skjerpings!
Hei! Takk for din tydelige tilbakemelding, Stefan. Vi er de første til å si at vi er lei oss for dobbeltbelastningen, og forstår godt at du gjerne skulle hatt mer informasjon om når feilen ble rettet opp. Vi og alle involverte banker fikk løpende informasjon fra feiretterne i sanntid, men visste dessverre ikke når alt ville bli fikset mens feirettingen pågikk. Vi skulle gjerne ha vært mer presise i kommunikasjonen til deg! Vi beklager, og så håper vi du gir oss en sjanse til å rette opp inntrykket du fikk denne gangen. Hilsen oss i KLP Banken