Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
KLP Banken
496 verifiserte omtaler

KLP Banken omtaler og erfaringer

Nøytral trend

KLP Banken opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

4.3
Bra
496 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
#4
Utmerket
KLP Banken er rangert
#4 av 116 dagligbanker
88%
Utmerket
88% anbefaler KLP Banken
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Søk boliglån hos flere banker med Lendo
Søk boliglån hos flere banker
Søk boliglån hos flere banker med én søknad gjennom Lendo
Eksempelrente: Eff. rente 5,76 %, 2.000.000, kr o/25 år. Kost 1.717.847 kr, tot 3.717.847 kr.

Utforsk 496 omtaler om KLP Banken

FILTRER OMTALER
324
91
29
21
31
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om KLP Banken
KLP Banken har 496 verifiserte omtaler på Bytt.no

Bank med gode vilkår

Omtale av  Finn K

Enkelt å opprette konti og gode betingelser med 6 måneders fastrenteavtale.

Svar fra KLP Banken
28.05.2024 14:03

Hei, Takk for hyggelig tilbakemelding. Hilsen oss i KLP Banken

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med KLP Banken?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Proff Bank med hyggelig betjening!

Omtale av  Jonny

Det jeg liker med KLP Banken, er at dem fortsatt har Nettbank, som er veldig oversiktelig og ryddig nettbank, det eneste jeg savner er mørk modus i nettbanken, spesielt i KLP Appen Dagligbank, men leste noe rykter at det er på vei! så håper sterkt på dette, derav får KLP Banken 5 stjerner av meg 🤩.

Svar fra KLP Banken
28.05.2024 14:02

Hei, Takk for hyggelig tilbakemelding. Det stemmer at vi jobber med å få på plass mørk modus i mobilbanken vår. Vi informerer så snart dette er på plass. Hilsen oss i KLP Banken

Svak/treg kundeservice

Omtale av  Stefan

Svak og treg kundeservice!! Når man er vant til suveren kundeservice fra ex. Sbanken er det kanskje for mye forlangt at annen kundeservice følger opp det man måtte lure på ; event har utfyllende informasjon om bankens dobbelbelastning , kan si noe annet enn ´jeg kan da ikke si noe om når problemet blir løst men vi jobber med saken..´ Alternativt følge opp med en tilbakemelding når feil er rettet opp fra bankens side?! Skjerpings!

Svar fra KLP Banken
22.05.2024 17:18

Hei! Takk for din tydelige tilbakemelding, Stefan. Vi er de første til å si at vi er lei oss for dobbeltbelastningen, og forstår godt at du gjerne skulle hatt mer informasjon om når feilen ble rettet opp. Vi og alle involverte banker fikk løpende informasjon fra feiretterne i sanntid, men visste dessverre ikke når alt ville bli fikset mens feirettingen pågikk. Vi skulle gjerne ha vært mer presise i kommunikasjonen til deg! Vi beklager, og så håper vi du gir oss en sjanse til å rette opp inntrykket du fikk denne gangen. Hilsen oss i KLP Banken

Dårlig opplevelse som ny kunde

Omtale av  Dia

Jeg har vært i posten to ganger for å legitimere meg for bank-id, men dessverre det blir ikke ordnet opp hver gang jeg er der. Jeg orker ikke bruke mer tid på det og dra til poste for tredje gang. 09.05.2024 kl 09:46 Hei. Du har nylig vært på Posten for å legitimere deg for å få BankID. Dessverre så ble ikke legitimasjonen skannet riktig. Vi har tatt kontakt med Posten for å avtale nytt oppmøte for deg slik at legitimasjonen din kan skannes på nytt. Dette betyr at du må avvente til videre beskjed fra oss. Vi beklager ulempene dette medfører. Mvh KLP Banken 13.05.2024 kl 14:52 Hei. Du har nylig vært på Posten for å legitimere deg for å få BankID. Dessverre så ble ikke legitimasjonen skannet riktig. Vi har tatt kontakt med Posten for å avtale nytt oppmøte for deg slik at legitimasjonen din kan skannes på nytt. Dette betyr at du må avvente til videre beskjed fra oss. Vi beklager ulempene dette medfører. Mvh KLP Banken Dårlig opplevelse som ny kunde og tenker på å slutte kundeforholdet rett og slett.

Svar fra KLP Banken
15.05.2024 09:25

Hei! Kjære Dia, her kan vi ikke annet enn å legge oss helt flate, for dette har vi full forståelse for at er en veldig dårlig opplevelse for deg som ny kunde. Utstedelse av BankID krever legitimering, og legitimasjonen må skannes på en meget spesifikk måte for å få med viktige detaljer. Dersom dette ikke gjøres korrekt, oppstår dessverre slike situasjoner som du har opplevd. Vi kan love deg at vi jobber intenst med vår leverandør av tjenesten for å forsikre oss om at slikt ikke skjer, og at prosedyren for skanning gjennomføres til punkt og prikke. Vi håper du gir oss en sjanse til, og at skanningen går som det skal på tredje (og forhåpentligvis siste) forsøk. Vi krysser i alle fall alt vi har for deg! Hilsen oss i KLP Banken

Fondssparing

Omtale av  Niclas H

God bank, enkel å bruke. Særdeles gunstige priser på egne fond

Svar fra KLP Banken
13.05.2024 13:31

Hei! Godt å høre, Niclas, og ingenting som er bedre enn at du er fornøyd og opplever at det er enkelt og rimelig å bruke oss. Tusen takk for at du deler! Hilsen oss i KLP Banken

Søk boliglån hos flere banker
Søk boliglån hos flere banker med Lendo
Send én boliglånsøknad til flere banker. Se om du kan spare på å refinansiere boliglånet ditt hos en annen bank.
Eksempelrente: Eff. rente 5,76 %, lånebeløp 2 000 000 kr, nedbetalingstid 25 år, kostnad: 1 717 847 kr, totalt: 3 717 847 kr
Søk boliglån
Tilgjengelig kundeservice Helt uforpliktende

Gode vilkår og enkel bruk

Omtale av  Kjell S

Enkel nettbank. Gode vilkår. Greit å få kontakt ved behov, men litt ventetid ved bruk av telefon.

Svar fra KLP Banken
07.05.2024 11:31

Hei! Så stas at du er fornøyd med vilkårene du får hos oss, Kjell, og at du synes nettbanken er enkel i bruk! Anbefaler også at du laster ned mobilbanken om du ikke har gjort det, så blir det enda enklere å fikse banktingene dine. Vi jobber intenst for å svare alle kunder så raskt som mulig. Det er mange som viser interesse for banken vår om dagen, så noe ventetid kan dessverre oppstå på telefonen. Hvis du velger at vi ringer deg opp, slipper du å være bundet til telefonen mens du venter :-). Du finner også svar på ofte stilte spørsmål nederst på klp.no/bank, sjekk gjerne det ut neste gang du lurer på noe - kanskje svaret står der? Hilsen oss i KLP Banken

Veldig fornøyd med nettbanken, og grei dagligbank

Omtale av  Kirsten

Har vært kunde i KLPbank i ca en måned. Veldig grei dagligbank og fornøyd med nettbanken.

Svar fra KLP Banken
24.04.2024 11:40

Hei! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, Kirsten! Ingenting som gleder oss mer enn fornøyde kunder som synes det er enkelt å komme i gang med å bruke tjenestene våre. Vi er 100 % enige med deg i at tjenestene i dagligbanken skal være enkle og greie å bruke, og det er ekstra stas å høre at du er så fornøyd med nettbanken vår. Hilsen oss i KLP Banken

KLP Banken har 496 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til KLP Banken mener

KLP Banken

Har tilegnet profilen
KLP Banken deltar på Bytt.no

KLP Banken har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
KLP Banken besvarer omtaler

KLP Banken har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
KLP Banken ønsker tilbakemeldinger

KLP Banken benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR