KLP Banken opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg har vært kunde i mer enn 15 år, og har kredittkort, brukskonto, sparekonto, fond og pensjon. Nettbanken (mobil/android app) er simpel og fungerer ok. Kredittkort/Visa er ok med rente i lavere sjiktet relativt dersom en bruker kortet normalt, men høye gebyrer for uttak/regningsbetaling. Brukskonto har lav rente og straksbetaling er ikke gebyrfritt slik som i andre banker. Sparekonto har relativt lav rente (3.7%) sammenlignet med andre banker (noen år siden var dette høyt), det er nå over 100 alternativer i markedet med rente opp mot 5%. Fast spareordning med fond i vps er fint, men savner enklere tilgang til dette gjennom appen på mobilen. Pensjonen er jeg strålende fornøyd med, så jeg blir jo værende resten av livet, men boliglånet og pengene prøver jeg til enhver tid å ha i de mest konkurransedyktige bankene.
Hei! Takk for tilbakemeldingen din, Kim. Det varmer å høre at du ser på oss som en bank for livet. Vi ser frem til å fortsette å ta vare på dine finansielle behov! Vi vil også tipse om at vi har flere sparekontoer med attraktive renter. Ved færre uttak eller ved å binde sparepengene, kan du nyte høyere renter. Ta gjerne en titt på vårt Fastrenteinnskudd for mer informasjon. Hilsen oss i KLP Banken
Banken er grei nok, men har STORE problemer med å komme inn i banken på PC. Har brukt alle måter KLP anbefaler med sletting av temp.filer etc. etc. ingenting hjelper. Alle andre nettbanker jeg har er ikke problematiske på pc'n. Funker på tlf. men jeg vil inn på pc'n!!!
Hei Elin, Takk for din tilbakemelding, og beklager at du har problemer med å logge deg på nettbanken fra PC. Vi har ikke spesielt mange henvendelser om dette problemet for tiden. Dersom du fortsatt har problemer, vil vi gjerne at du kontakter kundesenteret vårt, så skal vi forsøke å hjelpe deg. Hilsen oss i KLP Banken
Enkelt å opprette konti og gode betingelser med 6 måneders fastrenteavtale.
Hei, Takk for hyggelig tilbakemelding. Hilsen oss i KLP Banken
Det jeg liker med KLP Banken, er at dem fortsatt har Nettbank, som er veldig oversiktelig og ryddig nettbank, det eneste jeg savner er mørk modus i nettbanken, spesielt i KLP Appen Dagligbank, men leste noe rykter at det er på vei! så håper sterkt på dette, derav får KLP Banken 5 stjerner av meg 🤩.
Hei, Takk for hyggelig tilbakemelding. Det stemmer at vi jobber med å få på plass mørk modus i mobilbanken vår. Vi informerer så snart dette er på plass. Hilsen oss i KLP Banken
Svak og treg kundeservice!! Når man er vant til suveren kundeservice fra ex. Sbanken er det kanskje for mye forlangt at annen kundeservice følger opp det man måtte lure på ; event har utfyllende informasjon om bankens dobbelbelastning , kan si noe annet enn ´jeg kan da ikke si noe om når problemet blir løst men vi jobber med saken..´ Alternativt følge opp med en tilbakemelding når feil er rettet opp fra bankens side?! Skjerpings!
Hei! Takk for din tydelige tilbakemelding, Stefan. Vi er de første til å si at vi er lei oss for dobbeltbelastningen, og forstår godt at du gjerne skulle hatt mer informasjon om når feilen ble rettet opp. Vi og alle involverte banker fikk løpende informasjon fra feiretterne i sanntid, men visste dessverre ikke når alt ville bli fikset mens feirettingen pågikk. Vi skulle gjerne ha vært mer presise i kommunikasjonen til deg! Vi beklager, og så håper vi du gir oss en sjanse til å rette opp inntrykket du fikk denne gangen. Hilsen oss i KLP Banken
Jeg har vært i posten to ganger for å legitimere meg for bank-id, men dessverre det blir ikke ordnet opp hver gang jeg er der. Jeg orker ikke bruke mer tid på det og dra til poste for tredje gang. 09.05.2024 kl 09:46 Hei. Du har nylig vært på Posten for å legitimere deg for å få BankID. Dessverre så ble ikke legitimasjonen skannet riktig. Vi har tatt kontakt med Posten for å avtale nytt oppmøte for deg slik at legitimasjonen din kan skannes på nytt. Dette betyr at du må avvente til videre beskjed fra oss. Vi beklager ulempene dette medfører. Mvh KLP Banken 13.05.2024 kl 14:52 Hei. Du har nylig vært på Posten for å legitimere deg for å få BankID. Dessverre så ble ikke legitimasjonen skannet riktig. Vi har tatt kontakt med Posten for å avtale nytt oppmøte for deg slik at legitimasjonen din kan skannes på nytt. Dette betyr at du må avvente til videre beskjed fra oss. Vi beklager ulempene dette medfører. Mvh KLP Banken Dårlig opplevelse som ny kunde og tenker på å slutte kundeforholdet rett og slett.
Hei! Kjære Dia, her kan vi ikke annet enn å legge oss helt flate, for dette har vi full forståelse for at er en veldig dårlig opplevelse for deg som ny kunde. Utstedelse av BankID krever legitimering, og legitimasjonen må skannes på en meget spesifikk måte for å få med viktige detaljer. Dersom dette ikke gjøres korrekt, oppstår dessverre slike situasjoner som du har opplevd. Vi kan love deg at vi jobber intenst med vår leverandør av tjenesten for å forsikre oss om at slikt ikke skjer, og at prosedyren for skanning gjennomføres til punkt og prikke. Vi håper du gir oss en sjanse til, og at skanningen går som det skal på tredje (og forhåpentligvis siste) forsøk. Vi krysser i alle fall alt vi har for deg! Hilsen oss i KLP Banken
God bank, enkel å bruke. Særdeles gunstige priser på egne fond
Hei! Godt å høre, Niclas, og ingenting som er bedre enn at du er fornøyd og opplever at det er enkelt og rimelig å bruke oss. Tusen takk for at du deler! Hilsen oss i KLP Banken