KLP Banken opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Det jeg liker med KLP Banken, er at dem fortsatt har Nettbank, som er veldig oversiktelig og ryddig nettbank, det eneste jeg savner er mørk modus i nettbanken, spesielt i KLP Appen Dagligbank, men leste noe rykter at det er på vei! så håper sterkt på dette, derav får KLP Banken 5 stjerner av meg 🤩.
Hei, Takk for hyggelig tilbakemelding. Det stemmer at vi jobber med å få på plass mørk modus i mobilbanken vår. Vi informerer så snart dette er på plass. Hilsen oss i KLP Banken
Svak og treg kundeservice!! Når man er vant til suveren kundeservice fra ex. Sbanken er det kanskje for mye forlangt at annen kundeservice følger opp det man måtte lure på ; event har utfyllende informasjon om bankens dobbelbelastning , kan si noe annet enn ´jeg kan da ikke si noe om når problemet blir løst men vi jobber med saken..´ Alternativt følge opp med en tilbakemelding når feil er rettet opp fra bankens side?! Skjerpings!
Hei! Takk for din tydelige tilbakemelding, Stefan. Vi er de første til å si at vi er lei oss for dobbeltbelastningen, og forstår godt at du gjerne skulle hatt mer informasjon om når feilen ble rettet opp. Vi og alle involverte banker fikk løpende informasjon fra feiretterne i sanntid, men visste dessverre ikke når alt ville bli fikset mens feirettingen pågikk. Vi skulle gjerne ha vært mer presise i kommunikasjonen til deg! Vi beklager, og så håper vi du gir oss en sjanse til å rette opp inntrykket du fikk denne gangen. Hilsen oss i KLP Banken
Jeg har vært i posten to ganger for å legitimere meg for bank-id, men dessverre det blir ikke ordnet opp hver gang jeg er der. Jeg orker ikke bruke mer tid på det og dra til poste for tredje gang. 09.05.2024 kl 09:46 Hei. Du har nylig vært på Posten for å legitimere deg for å få BankID. Dessverre så ble ikke legitimasjonen skannet riktig. Vi har tatt kontakt med Posten for å avtale nytt oppmøte for deg slik at legitimasjonen din kan skannes på nytt. Dette betyr at du må avvente til videre beskjed fra oss. Vi beklager ulempene dette medfører. Mvh KLP Banken 13.05.2024 kl 14:52 Hei. Du har nylig vært på Posten for å legitimere deg for å få BankID. Dessverre så ble ikke legitimasjonen skannet riktig. Vi har tatt kontakt med Posten for å avtale nytt oppmøte for deg slik at legitimasjonen din kan skannes på nytt. Dette betyr at du må avvente til videre beskjed fra oss. Vi beklager ulempene dette medfører. Mvh KLP Banken Dårlig opplevelse som ny kunde og tenker på å slutte kundeforholdet rett og slett.
Hei! Kjære Dia, her kan vi ikke annet enn å legge oss helt flate, for dette har vi full forståelse for at er en veldig dårlig opplevelse for deg som ny kunde. Utstedelse av BankID krever legitimering, og legitimasjonen må skannes på en meget spesifikk måte for å få med viktige detaljer. Dersom dette ikke gjøres korrekt, oppstår dessverre slike situasjoner som du har opplevd. Vi kan love deg at vi jobber intenst med vår leverandør av tjenesten for å forsikre oss om at slikt ikke skjer, og at prosedyren for skanning gjennomføres til punkt og prikke. Vi håper du gir oss en sjanse til, og at skanningen går som det skal på tredje (og forhåpentligvis siste) forsøk. Vi krysser i alle fall alt vi har for deg! Hilsen oss i KLP Banken
God bank, enkel å bruke. Særdeles gunstige priser på egne fond
Hei! Godt å høre, Niclas, og ingenting som er bedre enn at du er fornøyd og opplever at det er enkelt og rimelig å bruke oss. Tusen takk for at du deler! Hilsen oss i KLP Banken
Enkel nettbank. Gode vilkår. Greit å få kontakt ved behov, men litt ventetid ved bruk av telefon.
Hei! Så stas at du er fornøyd med vilkårene du får hos oss, Kjell, og at du synes nettbanken er enkel i bruk! Anbefaler også at du laster ned mobilbanken om du ikke har gjort det, så blir det enda enklere å fikse banktingene dine. Vi jobber intenst for å svare alle kunder så raskt som mulig. Det er mange som viser interesse for banken vår om dagen, så noe ventetid kan dessverre oppstå på telefonen. Hvis du velger at vi ringer deg opp, slipper du å være bundet til telefonen mens du venter :-). Du finner også svar på ofte stilte spørsmål nederst på klp.no/bank, sjekk gjerne det ut neste gang du lurer på noe - kanskje svaret står der? Hilsen oss i KLP Banken
Har vært kunde i KLPbank i ca en måned. Veldig grei dagligbank og fornøyd med nettbanken.
Hei! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, Kirsten! Ingenting som gleder oss mer enn fornøyde kunder som synes det er enkelt å komme i gang med å bruke tjenestene våre. Vi er 100 % enige med deg i at tjenestene i dagligbanken skal være enkle og greie å bruke, og det er ekstra stas å høre at du er så fornøyd med nettbanken vår. Hilsen oss i KLP Banken
Jeg har byttet bank flere ganger de siste 15 årene, og KLP-banken er jeg meget fornøyd med. Ved endrede behov tar jeg kontakt og starter en søkeprosess digitalt. Underveis blir jeg kontaktet av saksbehandler og vi diskuterer behov og muligheter. Meget fornøyd med banken.
Hei! Det var en hyggelig tilbakemelding, Michael, takk for at du deler! Vi er veldig glade for at du er fornøyd med hjelpen og prosessene i banken - målet er alltid at du som kunde skal ha en enkel og rimelig bankhverdag hos oss. Hilsen oss i KLP Banken