KLP Banken opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Fikk overflyttet mitt boliglån, men god rente. Valgte derfor å benytte KLPs alle banktjenester. Så langt, en positiv opplevelse.
Hei! Velkommen til oss, M! Vi er superglade for at du så langt har hatt en positiv opplevelse med å flytte hele bankforholdet ditt til oss, og vi skal selvfølgelig stå på for at du forblir like fornøyd i fortsettelsen. Hilsen oss i KLP Banken
Prossesen om å få flytte huslånet og ta opp litt mer lån på huset gikk utmerket.
Hei! Dette er musikk i våre ører, Parwa! Så flott at alt gikk så greit med refinansiering og opplåning - velkommen til et godt bankliv i KLP Banken! Vi lover at det er mer god service der det kommer fra, og er her for deg om det skulle være noe. Hilsen oss i KLP Banken
Alltid ryddig og forståelig kommunikasjon med banken.
Hei! Tusen takk for det, Odd. Fornøyde kunder er alfa omega for oss, og det vi står opp om morgenen for - så takk for at du deler! Ekstra fint å høre at du setter pris på at vi er ryddige og kommuniserer forståelig - for det fortjener både du og alle kundene våre. Hilsen oss i KLP Banken
Veldig effektivt og godt system for lånebehandling.
Hei! Tusen takk for hyggelig omtale, Terje. Vi jobber hardt hver dag for å oppnå rask og effektiv søknads- og kundebehandling til beste for alle kundene våre, og det er så stas å høre at vi lykkes med det! Vi er her om det skulle være noe, og det er også chatbotten vår som blir smartere og smartere for hver dag som går. Hilsen oss i KLP Banken
Rot med meldinger ,ikke relevante meldinger dårlig kommunikasjon jeg fikk melding om at jeg sto på 5.plass i kø,samtidig var det gitt avslag 4 dager tidligere
Hei! Dette høres ikke bra ut, Sonja, så her må vi virkelig beklage. Vi er genuint opptatt av å kommunisere ryddig og forståelig med alle, og derfor er vi oppriktig lei oss for at vi har gjort det stikk motsatte i ditt tilfelle. Det er ikke godt å si hva som har skjedd i uten å ta en nærmere kikk på den konkrete saken din. Ta gjerne kontakt med kundesenteret, så kan vi nøste opp og se hva vi kunne gjort bedre. Hilsen oss i KLP Banken
Veldig god service, og kjekk kundebehandler. Lett å finne frem på sidene og greit å søke om lån uten at det ble for innviklet.
Hei! Herlig Bodil, så fint at du er så fornøyd med både servicen du får og kundebehandlerne våre, og at det er enkelt for deg å både søke lån og finne frem på sidene våre. Og ikke minst, så hyggelig at du tar deg tid til å dele kundeopplevelsen din med andre - mange takk for det! Hilsen oss i KLP Banken
Greit og flytte over men savner kontaktperson da det er vanskelig å få svar på spørsmål
Velkommen til oss, Bjørn. Vi setter stor pris på at du valgte å flytte til oss! Tusen takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du har opplevd det som vanskelig å få svar på spørsmålene dine – det tar vi absolutt ikke lett på. Alle våre kundekonsulenter er her for å hjelpe deg alle hverdager mellom kl. 8 og 16 via nettbank, chat og telefon, og de har tilgang til nødvendig informasjon for å kunne hjelpe deg best mulig. Vi svarer alle fortløpende, og jobber alltid med å forbedre responstiden vår - det lover vi å fortsette med. Tips for selvhjelp dersom du står fast og lurer på noe: På bankens hjemmesider finner du nyttig informasjon og ofte stilte spørsmål. Chatboten vår kan også svare på generelle spørsmål døgnet rundt. Hilsen oss i KLP Banken