KLP Banken opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Alltid ryddig og forståelig kommunikasjon med banken.
Hei! Tusen takk for det, Odd. Fornøyde kunder er alfa omega for oss, og det vi står opp om morgenen for - så takk for at du deler! Ekstra fint å høre at du setter pris på at vi er ryddige og kommuniserer forståelig - for det fortjener både du og alle kundene våre. Hilsen oss i KLP Banken
Veldig effektivt og godt system for lånebehandling.
Hei! Tusen takk for hyggelig omtale, Terje. Vi jobber hardt hver dag for å oppnå rask og effektiv søknads- og kundebehandling til beste for alle kundene våre, og det er så stas å høre at vi lykkes med det! Vi er her om det skulle være noe, og det er også chatbotten vår som blir smartere og smartere for hver dag som går. Hilsen oss i KLP Banken
Rot med meldinger ,ikke relevante meldinger dårlig kommunikasjon jeg fikk melding om at jeg sto på 5.plass i kø,samtidig var det gitt avslag 4 dager tidligere
Hei! Dette høres ikke bra ut, Sonja, så her må vi virkelig beklage. Vi er genuint opptatt av å kommunisere ryddig og forståelig med alle, og derfor er vi oppriktig lei oss for at vi har gjort det stikk motsatte i ditt tilfelle. Det er ikke godt å si hva som har skjedd i uten å ta en nærmere kikk på den konkrete saken din. Ta gjerne kontakt med kundesenteret, så kan vi nøste opp og se hva vi kunne gjort bedre. Hilsen oss i KLP Banken
Veldig god service, og kjekk kundebehandler. Lett å finne frem på sidene og greit å søke om lån uten at det ble for innviklet.
Hei! Herlig Bodil, så fint at du er så fornøyd med både servicen du får og kundebehandlerne våre, og at det er enkelt for deg å både søke lån og finne frem på sidene våre. Og ikke minst, så hyggelig at du tar deg tid til å dele kundeopplevelsen din med andre - mange takk for det! Hilsen oss i KLP Banken
Greit og flytte over men savner kontaktperson da det er vanskelig å få svar på spørsmål
Velkommen til oss, Bjørn. Vi setter stor pris på at du valgte å flytte til oss! Tusen takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du har opplevd det som vanskelig å få svar på spørsmålene dine – det tar vi absolutt ikke lett på. Alle våre kundekonsulenter er her for å hjelpe deg alle hverdager mellom kl. 8 og 16 via nettbank, chat og telefon, og de har tilgang til nødvendig informasjon for å kunne hjelpe deg best mulig. Vi svarer alle fortløpende, og jobber alltid med å forbedre responstiden vår - det lover vi å fortsette med. Tips for selvhjelp dersom du står fast og lurer på noe: På bankens hjemmesider finner du nyttig informasjon og ofte stilte spørsmål. Chatboten vår kan også svare på generelle spørsmål døgnet rundt. Hilsen oss i KLP Banken
Rask og god saksbehandling.Raske svar på spørsmål, hyggelig , men profesjonell saksbehandler
Hei! Eva, nå ble vi hoppende glade her! Best på service og fem blinkende stjerner er bare så motiverende! Vi møter hver dag opp i KLP Banken for å yte best mulig service for kundene våre, og da er det så stas når du her forteller at vi lykkes! Vi lover å ta godt vare på deg også i fortsettelsen. Hilsen oss i KLP Banken
Serviceminded, hyggelige og kunnskapsrike ansatte.
Hei! Herlig Hilde, dette var veldig hyggelig lesning - tusen takk for at du deler! Vi er så stolte av de dyktige ansatte i førstelinjen hos oss som utgjør hjertet i banken, og derfor varmer det skikkelig å få så gode skussmål fra deg som kunde! Hilsen oss i KLP Banken