KLP Banken opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Bare positive tilbakemeldinger fra saksbehandler under søknadsprosessen!
Hei! Så flott, Jarle, herlig å høre at du er godt fornøyd med kommunikasjonen med saksbehandler under søknadsprosessen. Håper du også er godt i gang med vår brukervennlige nett- og mobilbank så du får en en enkel og rimelig bankhverdag fremover. Vi er her om du lurer på noe! Hilsen oss i KLP Banken
Liker svært lite å betale gebyr. KLP har kr 35 i gebyr pr måned på lån som er superbra
Hei! Ja, ikke sant Beate? Lave termingebyrer er så viktig når man vurderer lånetilbyder, og det er mye å spare på å velge oss. Takk for at du deler din erfaring! Hilsen oss i KLP Banken
Enkelt og greit. Hyggelige folk.Eneste negative er at man må logge inn på nytt, etter kort tid, og jeg skulle ønske de hadde straksbetsling.
Hei! Så hyggelig å høre at du er veldig fornøyd, Jakobsdatter. Vi er litt usikre på hvorfor dumå logge inn på nytt etter kort tid, da vi har innstilt intervallene på en standard tid. Send gjerne en melding i nettbanken og forklar hva som skjer og om det er noe annet du lurer på, så hjelper vi deg. Vi tilbyr også straksbetaling, det kan du lese om her: https://www.klp.no/bank/konto-og-betaling/betale-og-overfore/straksbetaling I tillegg er jo Vipps en løsning som du kan knytte kort og konto fra oss til. Hilsen oss i KLP Banken
Klp har en enkel og oversiktlig nettbank. Kanskje ikke det sprekeste designet, men fungerer bra. Har flytter brukskonto og boliglån til klp
Hei! Velkommen til oss, Øyvind, og mange takk din hyggelige og ærlige tilbakemelding! Design er en smakssak, og vi noterer oss at du ikke synes det er så sprekt hos oss. Samtidig er vi superglade for at du synes nettbanken vår er god, enkel og oversiktlig - og håper det veier opp! Hilsen oss i KLP Banken
Gode vilkår og lett å bruke nettbank og andre tjenester
Hei! Tusen takk Erling, så herlig at du er fornøyd med både vilkår og brukervennligheten i banken vår, det varmer. Vi jobber videre for at du skal fortsette å være like fornøyd! Hilsen oss i KLP Banken
Har vært i kontakt med banken om noe så lite som ett bank id, som skulle vært fikset så lett som ingenting. Det har de ikke klart, prøver å fortelle dem at posten har rotet bank id bort, dem må sende ett nytt etter vært i kontakt med posten. Men de mener æ skal vente på det bank id som er forsvunne mulig det dukker opp, etter 10 daga. Når posten sier at det e borte. Har ringt å snakket med dem 3 ganger og skrevet Mail til ingen nytte.
Hei! Så kjedelig å høre at det har vært problemer med BankID og postforsendelse. Vi har full forståelse for at det er kjedelig for deg å vente på slikt, spesielt siden det er en rekke regler forbundet med disse forsendelsene som vi må følge til punkt og prikke. Det er vanskelig å si hva som har skjedd i din sak, så det beste er om du sender oss en melding i nettbanken, så ser vi på saken din slik at vi kan finne en løsning på problemet. Hilsen oss i KLP Banken
KLP Banken har gode betingelser og kundeservicen er utmerket.
Hei! Tusen takk for gratulasjon og hyggelig tilbakemelding, Leif. Godt å høre at du er fornøyd med de gode betingelsene våre, og ikke minst servicen du får av våre superflinke, hyggelige og effektive kundekonsulenter. Vi fortsetter å jobbe hardt for deg og kundene våre! Hilsen oss i KLP Banken