KLP Banken opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Skjønne ingenting her. Overførte penger til sparing. Så får æ beskjed om å signere. Finner ingenting før æ chatter m ei boble. Når æ har signert får æ beskjed om å sette inn penger på sparekontoen. Finner ingenting av dette???????
Hei! Takk for tydelig beskjed, Anita, det er skikkelig leit høre å at du synes det er uoversiktlig hos oss. Her er nok det beste å ta en prat med kundeservice som kan hjelpe deg med å få oversikt over de stegene du trenger å gjennomføre for å komme i gang med spareproduktet du har bestilt. Anbefaler deg også å søke opp produktet i søkefeltet på klp.no, så får du tydelig informasjon om hvordan produktet fungerer, og hva du må gjøre for å komme i gang, Håper du finner ut av det, og så hjelper vi deg alltid om det skulle være noe du lurer på. Hilsen oss i KLP Banken
Syns appen er uoversiktlig, vanskelig å finne fram. Måtte til slutt Google for å finne fram til fastrentemuligheten med 6 mnd binding.
Hei! Takk for tilbakemelding, Sølvi. Forstår godt at det er kjedelig å ikke finne raskt frem til det du er ute etter! Et tips for fremtiden er å bruke søkefeltet på klp.no om du leter etter noe. Alternativt gir chatboten vår raskt svar. Den finner du som en liten boble markert "Chat med oss" nederst til høyre på klp.no, og der kan du velge kategori og skrive inn det du søker etter. Og så er kundeservice raske med å svare på meldinger i nettbanken og per telefon! Vi jobber hele tiden med å bli bedre, så håper du gir oss en sjanse og blir hos oss! Hilsen oss i KLP Banken
Svært dyre . Svært vanskelig å få snakket med rett person. Anbefaller ikke denne banken. Ansatte er uhøflige og har liten kunnskap. Dyre boliglån selv til medlemmer
Hei! Uff da! Vi innrømmer at dette var nedslående lesning, Bjørk. Og vit at vi er skikkelig lei oss for å høre at du ikke er fornøyd med oss. Hos oss jobber vi alle hardt og målrettet hver dag for å møte alle kunder på en god og respektfull måte. Med konkurransedyktige priser og prisbelønt kundeservice på samvittigheten, er det åpenbart at vi ikke har klart å innfri dine forventninger, og det beklager vi på det sterkeste. Ta gjerne kontakt om det er noe spesielt du vil utdype i denne saken, slik at vi vet hva vi kan bli bedre på. Hilsen oss i KLP Banken
Jeg var nylig innvolvert i en ulykke der min nye fine bil ble bestemt som vrak av KLP. Bilen min har en verdi på rundt 250-260k, men jeg fikk utbetalt 212k minus egenanden! Dette er på grunn av jeg hadde kjørt 1000km mer enn jeg har forsikring for! Gjerrig liten forsikringselskap, bruk noen bedre om du ønsker en forsikring som tenker på kundene sine! Er kun 20 år og KLP ruinerer meg økonomisk!
Hei! Vi i banken har dessverre ikke tilgang til forsikringsaker, Vebjørn. Hvis du ønsker en gjennomgang av forsikringssaken din, er du velkommen til å sende en skriftlig henvendelse via kontaktskjemaet på Min Side slik at vi kan videresende den til vår avdeling for bilskader. Hilsen oss i KLP Banken
veldig godt fornøyd....fikk raskt og godt svar på tlf
Hei! Takk for hyggelig omtale, Margrete. Så flott at du fikk god og rask service av våre helter - de svarer alltid så raskt de kan på både telefon og om du sender melding i nettbanken! Hilsen oss i KLP Banken
Som mangeårig fornøyd fondskunde hos KLP var valget enkelt når jeg skulle ha ny bank etter SBankens tragiske nedleggelse av nettbanken sin. Er i hovedsak fornøyd, men nettbanken til KLP kan dessverre ikke måle seg med nettbanken som var hos SBanken. Håper på sikt, etter konstruktive tilbakemeldinger til KLP, at den vil utvikle seg til det bedre.
Hei! Takk for at du valgte vår nettbank og for den positive omtalen, Tor. Vi er glade for å høre at du er fornøyd! Vi setter pris på alle tilbakemeldinger, da de hjelper oss å forbedre tjenestene våre. Vi lover å jobbe hardt for å møte dine forventninger, og så er det bare å ta kontakt om det er noe du lurer på, vi er her for deg! Hilsen oss i KLP Banken
Jeg har vært kunde i mer enn 15 år, og har kredittkort, brukskonto, sparekonto, fond og pensjon. Nettbanken (mobil/android app) er simpel og fungerer ok. Kredittkort/Visa er ok med rente i lavere sjiktet relativt dersom en bruker kortet normalt, men høye gebyrer for uttak/regningsbetaling. Brukskonto har lav rente og straksbetaling er ikke gebyrfritt slik som i andre banker. Sparekonto har relativt lav rente (3.7%) sammenlignet med andre banker (noen år siden var dette høyt), det er nå over 100 alternativer i markedet med rente opp mot 5%. Fast spareordning med fond i vps er fint, men savner enklere tilgang til dette gjennom appen på mobilen. Pensjonen er jeg strålende fornøyd med, så jeg blir jo værende resten av livet, men boliglånet og pengene prøver jeg til enhver tid å ha i de mest konkurransedyktige bankene.
Hei! Takk for tilbakemeldingen din, Kim. Det varmer å høre at du ser på oss som en bank for livet. Vi ser frem til å fortsette å ta vare på dine finansielle behov! Vi vil også tipse om at vi har flere sparekontoer med attraktive renter. Ved færre uttak eller ved å binde sparepengene, kan du nyte høyere renter. Ta gjerne en titt på vårt Fastrenteinnskudd for mer informasjon. Hilsen oss i KLP Banken