KLP Banken opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Utmerket kundebehandling,bra service på alle nivåer. Topp erfaring
Hei! Tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen din, Ole. Vi er så glade for å høre at du er fornøyd med kundebehandlingen du får hos oss. Hilsen oss i KLP Banken
Det er en trygg å god bank som setter kunden høyt.
Hei! Tusen takk for hyggelige ord, Morten. Vi jobber hardt hver dag for at du og alle kundene våre skal oppleve oss akkurat sånn. Hilsen oss i KLP Banken
KLP- banken tilfredsstiller mine behov for banktjenester. Gode vilkår på innskudd og nesten ingen gebyrer på bruk som dagligbank. KLP-banken gjør en positiv fordel for meg som mangeårig kunde.
Hei! Takk for hyggelig omtale, Tor. Veldig hyggelige å høre at vi tilfredsstiller dine behov for banktjenester, og at du har vært kunde hos oss i mange år! Hilsen oss i KLP Banken
Vi søkte om å bytte bank til KLP, og flytte våre boliglån dit. Rask søkeprosess og svar på søknaden nesten med en gang. Betingelsene var svært gode, sammenlignet med andre banker. Vi er svært fornøyde med å bytte bank til KLP.
Hei! Velkommen til oss, Ivar! Veldig hyggelig å ha deg ombord, og så fint å høre at du er fornøyd med både bankbytte og betingelser, og at søkeprosessen gikk raskt. Hilsen oss i KLP Banken
Det er ikke bra at små lån får dyrere rente enn store lån. Dette rammer de med små inntekter. Innføring av kortgebyr er også et gebyr som ikke burde koste noe siden banken tjener godt på både innskudd og lån. Ellers fungerer tjenestene som hos de andre bankene, godt nok. Funksjonærer som tar telefon ved henvendelser er flinke og behjelpelige ved behov.
Hei! Takk for hyggelig og konstruktiv tilbakemelding, Ann. Veldig hyggelig at du er fornøyd med tjenestene du bruker hos oss, og at du får hjelp når du trenger det. Når det gjelder priser, så har vi en helt åpen prisliste. Alle får den laveste renten vi kan tilby helt uten å prute, uansett hvor i landet du bor. Vi forsøker å være gode for de fleste når det gjelder priser og betingelser på både lån, sparing og dagligbank, men vil nok ikke være det for alle. Det skjer mye utvikling innen dagligbank, både innen sikkerhet, forbedringer, lovpålagte krav og nye tjenester, men det koster, og derfor har vi innført årsgebyr på bankkort på lik linje med andre banker. Årsgebyret bidrar til å dekke noen av våre kostnader, og vi har samtidig lagt oss på et litt lavere prisnivå enn mange andre. Hilsen oss i KLP Banken
Tilgang til fondsoversikt mangler. Tungvint å måtte logge seg inn med bankid for å håndtere sparing i fond. Dette skulle vært tilgjengelig i app, slik som Dnb har. Burde også vært aksjehandel
Hei! Tusen takk for hyggelig og konstruktive tilbakemelding om fondshandel i app, Steinar. Det er notert - og du er ikke alene om det forbedringsforslaget! Per i dag får du Fond som valg når du har logget på Min side på klp.no. Hilsen oss i KLP Banken
Det er trist at KLP har høyere rente på lån, i forhold til Statens Pensjonskasse og mange andre banker. Og trist at den har så lav rente på det du har innestående, i forhold til mange andre banker.
Hei! Tusen takk for din oppriktige tilbakemelding, Anne. Vi i KLP Banken skal være konkurransedyktige med stabile priser over tid, både på lån og innskudd. Hos oss slipper du jo å prute på boliglånsrenten, for vi gir alle den laveste renten vi kan tilby, uansett hvor i landet du bor. Når det gjelder innskudd, så er det mange ulike spareprodukter på markedet, og der vil nok renten man får variere ut fra type produkt og summen man setter inn, og for eksempel om det er bindingstid eller fastrente. VI tenker at det uansett er bra at du følger med og tar valg ut fra dine behov! Hilsen oss i KLP Banken