KLP Banken opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har vært kunde i KLPbank i ca en måned. Veldig grei dagligbank og fornøyd med nettbanken.
Hei! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, Kirsten! Ingenting som gleder oss mer enn fornøyde kunder som synes det er enkelt å komme i gang med å bruke tjenestene våre. Vi er 100 % enige med deg i at tjenestene i dagligbanken skal være enkle og greie å bruke, og det er ekstra stas å høre at du er så fornøyd med nettbanken vår. Hilsen oss i KLP Banken
Jeg har byttet bank flere ganger de siste 15 årene, og KLP-banken er jeg meget fornøyd med. Ved endrede behov tar jeg kontakt og starter en søkeprosess digitalt. Underveis blir jeg kontaktet av saksbehandler og vi diskuterer behov og muligheter. Meget fornøyd med banken.
Hei! Det var en hyggelig tilbakemelding, Michael, takk for at du deler! Vi er veldig glade for at du er fornøyd med hjelpen og prosessene i banken - målet er alltid at du som kunde skal ha en enkel og rimelig bankhverdag hos oss. Hilsen oss i KLP Banken
Enkel prosess og flytte over til KLP som hovedbank.
Hei! Det er vi veldig glade for å høre, Merete! Ikke minst er det veldig hyggelig at du har valgt oss som hovedbank - vi håper og tror at du vil trives godt hos oss, og at du får en rimelig og enkel bankhverdag. Hilsen oss i KLP Banken
Ved bytting av bank søkte vi også om lån for å infri lån i banken vi byttet fra. Det gikk greit og raskt
Hei! Så flott å høre at både bankbytte og låneprosess gikk greit og raskt, og velkommen til KLP Banken, Toril! Vi lover å jobbe hardt for at du skal fortsette å være fornøyd med at du valgte oss. Om du lurer på noe, er det også greit å vite at du finner oversikt over tjenester og svar på det meste på https://www.klp.no/bank Hilsen oss i KLP Banken
Får "Teknisk feil" når jeg prøver å bli kunde. Bare mulig å snakke med kundeservice via kontaktskjema, noe jeg har prøvd flere ganger. (Tlf er pga dårlig hørsel utelukket). Veldig sen respons med svar, som bare takker for interessen og ber meg prøve igjen. På siste henvendelsen (hvor jeg igjen forklarte problemet) har jeg ikke fått svar i det hele tatt. Snodig behandling av en mulig kunde, som nå trolig vil se etter andre alternativer.
Hei! Hei Egil, dette høres jo ikke bra ut, og vi vil jo gjerne finne ut av årsaken til dette! Det er vanskelig å si hva som skjer teknisk i ditt tilfelle, og det er kundeservice via kontaktskjema som må hjelpe deg videre. Vi besvarer alle henvendelser via kontaktskjema fortløpende, og har for tiden stor pågang. Selv om vi jobber intenst for å svare alle, kan det ta noe lenger tid enn normalt. Men svar skal du få, det kan vi love deg! Hilsen oss i KLP Banken
Gikk raskt og greit å få svar på lån, synes det er en bra plass å ha lånet.👍😊
Hei! Så hyggelig å høre at det gikk raskt og greit med lånet ditt, Reidar, og velkommen skal du være - vi skal ta godt vare på deg også i fortsettelsen. Sjekk gjerne oversikten vår på klp.no/bank for full oversikt over hva vi kan tilby deg for en rimelig og enkel bankhverdag! Hilsen oss i KLP Banken
Veldig fornøyd med søknadsprossesen. God og rask kontakt med saksbehandler. Alt gikk raskt og uten problemer.
Hei! Dette var utrolig hyggelig lesning, Kinga. Superstas at du er så fornøyd med søknadsprosessen og saksbehandler, og vi er både stolte og glade for din sterke anbefaling av banken vår. Hilsen oss i KLP Banken