KLP Banken opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Nettbanken har ikke evnet å fornye seg i samme grad som andre banker. Tungvin meny. Lite muligheter til å se konto fra andre banker. Generelt mye leting for å finne de forskjellige funksjoner
Hei! Her er det bare å takke for konstruktive og tydelige tilbakemeldinger, Jens, vi setter pris på at du tar deg tid til det. Du skal finne det meste ved å gå via hovedmenyen i både nett- og mobilbanken, og vi tilbyr også muligheter for å se konto fra andre banker. For å bedre forstå hva du ønsker lettere tilgjengelig, er det supert om du sender oss en melding i nettbanken om hva du leter etter, så skal vi både veilede deg videre og notere oss hvilke forbedringspunkter du ser på brukervennligheten. Hilsen oss i KLP Banken
Enkelt å bytte over til KLP med bedre renter, ikke like enkelt å navigere på nettsiden
Hei! Så flott at du synes det var enkelt å bytte til oss, Mia, og velkommen skal du være! Vi har full forståelse for at det kan ta litt tid å bli kjent med ny nettbank og nye nettsider, og hjelper deg gjerne med noen brukertips så du kommer godt i gang. Du kan bruke søkefeltet øverst til høyre på klp.no, eller sende oss en melding i nettbanken, så veileder vi deg. Hilsen oss i KLP Banken
Enkelt å forholde seg til. Kort ventetid på telefonhenvendelser, raske søknadsprosesser med best personlig oppfølging med tilpassede tjenester ut fra livssituasjon. Noen av de beste rentene både på lån og innskudd samt at en slipper å bruke tid på å forhandle.
Hei! Tusen hjertelig takk for alle godordene dine om banken vår, Siv. Dette var så hyggelig lesning av vi nesten rødmer her! Vi lover å jobbe hardt for å fortsette å levere på disse viktige områdene også i fremtiden. Hilsen oss i KLP Banken
Utmerket service. Hyggelige kundekonsulenter og rask service.
Hei! Herlig Solveig, tusen takk for at du deler. Vi er så glade for at du opplever å få hjelpen du trenger av våre hyggelige og effektive kundebehandlere. Hilsen oss i KLP Banken
God oppfølging av saksbehandler som var svært imøtekommende og løsningsorientert da jeg flyttet boliglån. Jeg har alle forsikringer der og synes det fungerer meget bra. aldri hatt noe problemer med klp forsikring. Jeg skal teste nå nettbanken og appen, og kanskje billån.
Hei! Så flott at du har fått god hjelp av løsningsorientert saksbehandler da du flyttet boliglånet ditt til oss, Anna, og at du er så fornøyd med forsikringene dine i KLP også. Bare å ta kontakt om du har spørsmål om mobil- og nettbank, og sjekk gjerne ut brukertipsene vi har samlet her: https://www.klp.no/bank/smarte-banktjenester/mobilbank/smarte-tips-i-mobilbanken Hilsen oss i KLP Banken
Fra jeg sendte inn søknad om lån og bytting av bank gikk de under et døgn. Har fått kjapt svar på meldinger. Om personen ikke har kunne svare har han forklart hvor jeg kan få svar. Alt i alt enkelt og veldig greit.
Hei! Varmt velkommen til oss, Grete, og så varmer det også ekstra at du har hatt en så bra opplevelse på veien! Enkelt og veldig greit er i grunnen det beste skussmål vi kan få. Hilsen oss i KLP Banken
Leverer avtalt produkt til avtalt tid. Nettløsning har forbedringspotensiale.
Hei! Så bra at du opplever at vi leverer som avtalt, Paul, det er vi veldig glade for å høre. Vi hører også gjerne fra deg om hva du savner i nettbanken vår. Send oss en melding i nettbanken, så tar vi det videre. Hilsen oss i KLP Banken