KLP Banken opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Veldig enkel prosess med å flytte over lånet med svært gunstig rente for grønt boliglån for unge under 35 :)
Hei! Bare hyggelig, Dpp! Her kommer du med et godt eksempel på hvor viktig det er å følge med og sjekke de mulighetene som finnes. Håper du er godt i gang med å bli kjent med mobil- og nettbank og de øvrige tjenestene som kan gjøre hverdagen din enda enklere. Lurer du på noe, er det bare å sende oss en melding i nettbanken, så får du svar på alt du lurer på. Hilsen oss i KLP Banken
Veldig fornøyd med rask og trygg hjelp både pr telefon og på nettbanken
Hei! Tusen takk for at du deler, Grethe! Så godt å høre at du får hjelpen du trenger, enten du ringer eller sender oss en melding i nettbanken. Hilsen oss i KLP Banken
Hyggelige og rask tilbakemelding. God rente og gode tips. Enkelt å søke på siden.
Hei! Dette synes vi var en veldig konkret og god tilbakemelding å få, Anita, vi er stolte over å være en god bank for deg ut fra de viktige kriteriene! Hilsen oss i KLP Banken
Jeg ble godt mottatt og fikk kyndig og god veiledning underveis i prosessen. Alle jeg snakket med utviste stor tålmodighet og svarte velvillig på alle mine spørsmål og bidro til at flyttingen gikk på en ukomplisert måte. Jeg er fornøyd så langt! Mvh Elin
Hei! Varmt velkommen til oss, Elin! Så fint å høre at du har opplevd å bli godt mottatt og at du har fått den hjelpen du har trengt underveis mens du flyttet inn til oss. Vi håper du har kommet godt i gang med tjenestene du trenger, og så er det bare å ta kontakt om du lurer på noe. Sender du en melding i nettbanken, svarer vi så fort vi kan på alt du lurer på! Hilsen oss i KLP Banken
Utrolig god service hele veien! Ble møtt med god informasjon. Veldig vennlige og dyktige medarbeidere når jeg ringte å lurte på noe.
Hei! Dette var en hyggelig tilbakemelding, Signe, tusen takk! At du føler deg så godt møtt og ivaretatt er jo verdt hver time vi bruker på jobben. Velkommen til oss, og bare ta kontakt om det skulle være noe du lurer på. Mye kan du også finne ut selv på våre nettsider, sjekk gjerne https://www.klp.no/bank Hilsen oss i KLP Banken
Kutt ut termingebyr for lån og evt. andre bruksgebyrer. Gebyrer er en uting. Det var ikke minst gebyrfrihet som gjorde S'banken populær da den kom. Kanskje flere hadde valgt KLP hvis gebyrene ble fjernet...
Hei! Takk for klar tale, Annemari, det er absolutt en ærlig sak å ikke like gebyrer. Når det er sagt, så har vi lagt oss på en linje med få og lave gebyrer, hvor vi tilbyr ekstra gode betingelser for de som har pensjon i KLP. Det gjør oss til en god og rimelig dagligbank, hvor vi kan tilby de tjenestene som dere kunder etterspør og trenger i hverdagen. Hilsen oss i KLP Banken
Vi har dessverre bundet vårt boliglån i denne banken for flere år. Dette er en av de verste bankene når det gjelder kundeservice. De later som om man kan endre ting i nettbanken og at dette er "lett" å gjøre selv. Etter å ha brukt langt tid så finner man ofte ut at nettbanken er blokkert/mangler muligheter for å endre ting selv. Da begynner "blame game" på epost og så går man i sirkel flere dager mellom ulike kundebehandlere som mangler kompetanse. Helt forferdelig og helt unødvendig. Å klage hjelper ikke.
Hei! Uff da, OP. Her høres det ut som det ikke har vært god kommunikasjon oss i mellom, og det beklager vi på det sterkeste! Vi er veldig opptatt av å ha gode relasjoner til kundene våre og yte dere god service, og vil inderlig gjerne finne ut av hva som har skjedd og hva du trenger hjelp til. Vi håper du gir oss en sjanse til å rette opp inntrykket du sitter igjen med. Det beste er om du sender oss en melding i nettbanken om hva du lurer på, slik at vi kan svare deg skikkelig. Hilsen oss i KLP Banken