KLP Banken opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Det gikk lang tid før søknadprosessen var iorden. Et par uker er for lang tid.
Hei! Takk for at du tok deg tid til å gi oss en omtale, Robin, og at du gir oss fire stjerner! Vi jobber hardt for å ta unna alle søknadene vi får inn i disse dager, og er enige i at det bør gå fortest mulig for alle, både de som flytter lånet til oss eller kjøper ny bolig. Så vi kan love at vi vil fortsette å stå på for å få en enda raskere behandlingstid! Hilsen oss KLP Banken
Var litt lang behandlingstid. Fikk god hjelp når vi stod fast grunnet tekniske problemer. God hjelp.
Hei! Takk for hyggelig omtale, Are! Godt å høre at du er så fornøyd og fikk god hjelp da du sto fast. I perioder med stor pågang kan behandlingstiden bli påvirket, men du kan stole på at vi alltid jobber intenst med å svare alle så raskt vi kan. Hilsen oss i KLP Banken
KLP har utrolig dårlig kundeservice og klarer å sende kodebrikker registrert på feil brukere til feil person for så å kalle deg løgner 👎🏻
Hei! Så leit å høre om din opplevelse, Hege, og tusen takk for at du sier ifra! Her har det åpenbart skjedd en uheldig feil fra vår side som igjen har ført til misforståelser i kommunikasjonen vår med deg. Det er noe vi virkelig ønsker å rette opp i, for vi er mest av alt opptatt av at kundene våre skal føle seg godt ivartetatt i kontakt med banken vår. Send oss gjerne en melding i nett- eller mobilbanken, så kan vi se på saken din og få ryddet opp i dette. Hilsen oss i KLP Banken
Kjapp og enkel søknadsprosess. Rask overføring rundt bankbytte. Enkelt å flytte over alle avtalegiroer. Oversiktlig nettbankløsning. Alt i alt en svært brukervennlig opplevelse!
Hei! Dette var veldig hyggelig å høre, Marianne - varmt velkommen til oss! Vi jobber for å skape akkurat slike opplevelser for både nye og eksisterende kunder, og skal nok få det fint sammen også fremover. Hilsen oss i KLP Banken
Gjelder grønt boliglån pluss lønns- og dagligbank.
Hei! Så herlig å høre at du er godt fornøyd, Arne, det varmer! Vi jobber på for at du skal fortsette å være fornøyd kunde hos oss! Hilsen oss i KLP Banken
Søknadstiden var litt lang, men ble informert om dette. Meget hyggelig kundebehandler
Hei! Takk for veldig hyggelig tilbakemelding, Alice, og velkommen til oss! Stor pågang kan påvirke behandlingstiden for lån, og det er bra at du ble informert og var innforstått med det. Vi jobber uansett alltid så raskt vi kan for deg og alle kundene vår! Hilsen oss i KLP Banken
Skjønne ingenting her. Overførte penger til sparing. Så får æ beskjed om å signere. Finner ingenting før æ chatter m ei boble. Når æ har signert får æ beskjed om å sette inn penger på sparekontoen. Finner ingenting av dette???????
Hei! Takk for tydelig beskjed, Anita, det er skikkelig leit høre å at du synes det er uoversiktlig hos oss. Her er nok det beste å ta en prat med kundeservice som kan hjelpe deg med å få oversikt over de stegene du trenger å gjennomføre for å komme i gang med spareproduktet du har bestilt. Anbefaler deg også å søke opp produktet i søkefeltet på klp.no, så får du tydelig informasjon om hvordan produktet fungerer, og hva du må gjøre for å komme i gang, Håper du finner ut av det, og så hjelper vi deg alltid om det skulle være noe du lurer på. Hilsen oss i KLP Banken