KLP Banken opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
KLP har utrolig dårlig kundeservice og klarer å sende kodebrikker registrert på feil brukere til feil person for så å kalle deg løgner 👎🏻
Hei! Så leit å høre om din opplevelse, Hege, og tusen takk for at du sier ifra! Her har det åpenbart skjedd en uheldig feil fra vår side som igjen har ført til misforståelser i kommunikasjonen vår med deg. Det er noe vi virkelig ønsker å rette opp i, for vi er mest av alt opptatt av at kundene våre skal føle seg godt ivartetatt i kontakt med banken vår. Send oss gjerne en melding i nett- eller mobilbanken, så kan vi se på saken din og få ryddet opp i dette. Hilsen oss i KLP Banken
Kjapp og enkel søknadsprosess. Rask overføring rundt bankbytte. Enkelt å flytte over alle avtalegiroer. Oversiktlig nettbankløsning. Alt i alt en svært brukervennlig opplevelse!
Hei! Dette var veldig hyggelig å høre, Marianne - varmt velkommen til oss! Vi jobber for å skape akkurat slike opplevelser for både nye og eksisterende kunder, og skal nok få det fint sammen også fremover. Hilsen oss i KLP Banken
Gjelder grønt boliglån pluss lønns- og dagligbank.
Hei! Så herlig å høre at du er godt fornøyd, Arne, det varmer! Vi jobber på for at du skal fortsette å være fornøyd kunde hos oss! Hilsen oss i KLP Banken
Søknadstiden var litt lang, men ble informert om dette. Meget hyggelig kundebehandler
Hei! Takk for veldig hyggelig tilbakemelding, Alice, og velkommen til oss! Stor pågang kan påvirke behandlingstiden for lån, og det er bra at du ble informert og var innforstått med det. Vi jobber uansett alltid så raskt vi kan for deg og alle kundene vår! Hilsen oss i KLP Banken
Skjønne ingenting her. Overførte penger til sparing. Så får æ beskjed om å signere. Finner ingenting før æ chatter m ei boble. Når æ har signert får æ beskjed om å sette inn penger på sparekontoen. Finner ingenting av dette???????
Hei! Takk for tydelig beskjed, Anita, det er skikkelig leit høre å at du synes det er uoversiktlig hos oss. Her er nok det beste å ta en prat med kundeservice som kan hjelpe deg med å få oversikt over de stegene du trenger å gjennomføre for å komme i gang med spareproduktet du har bestilt. Anbefaler deg også å søke opp produktet i søkefeltet på klp.no, så får du tydelig informasjon om hvordan produktet fungerer, og hva du må gjøre for å komme i gang, Håper du finner ut av det, og så hjelper vi deg alltid om det skulle være noe du lurer på. Hilsen oss i KLP Banken
Syns appen er uoversiktlig, vanskelig å finne fram. Måtte til slutt Google for å finne fram til fastrentemuligheten med 6 mnd binding.
Hei! Takk for tilbakemelding, Sølvi. Forstår godt at det er kjedelig å ikke finne raskt frem til det du er ute etter! Et tips for fremtiden er å bruke søkefeltet på klp.no om du leter etter noe. Alternativt gir chatboten vår raskt svar. Den finner du som en liten boble markert "Chat med oss" nederst til høyre på klp.no, og der kan du velge kategori og skrive inn det du søker etter. Og så er kundeservice raske med å svare på meldinger i nettbanken og per telefon! Vi jobber hele tiden med å bli bedre, så håper du gir oss en sjanse og blir hos oss! Hilsen oss i KLP Banken
Svært dyre . Svært vanskelig å få snakket med rett person. Anbefaller ikke denne banken. Ansatte er uhøflige og har liten kunnskap. Dyre boliglån selv til medlemmer
Hei! Uff da! Vi innrømmer at dette var nedslående lesning, Bjørk. Og vit at vi er skikkelig lei oss for å høre at du ikke er fornøyd med oss. Hos oss jobber vi alle hardt og målrettet hver dag for å møte alle kunder på en god og respektfull måte. Med konkurransedyktige priser og prisbelønt kundeservice på samvittigheten, er det åpenbart at vi ikke har klart å innfri dine forventninger, og det beklager vi på det sterkeste. Ta gjerne kontakt om det er noe spesielt du vil utdype i denne saken, slik at vi vet hva vi kan bli bedre på. Hilsen oss i KLP Banken