Morrow Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Kundeservice svarer ikke på henvendelser på hverken meldingsboks (Min Side) eller epost. Dette er i det hele tatt katastrofalt dårlig. Det burde i denne anledning ha vært tilgjengelig her en skala på minus 100.
Logger inn i bankens nettside og møter bare bankens annonser. Gjør et enkel brukervennlig oppsett for å finne/komme inn på egen konto!
Sender inkassovarsel på faktura, lenge etter den er betalt?! Skyldte plutselig 11kr ?! Søppelbedrift!
Dårlig service.. Jeg 425, - kr. for utsettelse, men fikk bare noen få måneder fremfor 9 måneder fordi jeg ved en feil hadde betalt inn hele beløpet... Fikk ikke resterende måned jeg hadde betalt for på mine nye kredittlån.
Nekter meg bruke faktura betaling i komplett nettbank uten grunn. Blir tvunget til å betale på forhånd. Kundeservice svarer heller ikke på mail
Svarer ikke på mail selv etter uke. Forventer ikke alltid svar på dagen, men noen burde klare å svare etter en uke. Håpløst!!
Målet var å overføre sparepenger til en annen bank, prøvde i flere dager men fikk bare feilmeldinger. Ikke hjelp å få av kundesenter på telefonen, sendte melding uten at de svarte på et par dager. Anbefaler ikke denne banken.