Morrow Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Kundeveileder på kundeservice vet ikke hvordan kredittkortet deres fungerer. Dessuten var det en løpende avtale om at poeng opptjent ved bruk skulle kunne benyttes på til handel på komplett.no. Dette ble endret uten varsel, og medførte dermed tap
Har prøvd å nå de på mail og tlf men helt umulig å få svar. På tlf står man bare i kø i det uendelige. Møkka bank!
Verste kundeservicen jeg har vært borte i. Svarer ikke på melding eller telefon. Får derfor ikke sagt opp, STYR UNNA!!
Ble blacklisted fra dem pga jeg ringte inn og avsluttet mitt handlekonto for noen år siden. (2019) Tok kontakt med support og spurte om kontoen kunne bli åpnet. Sa dem kunne foreta ny kredittvurdering om nødvendig. Kjøpte et produkt til 2000 på avdrag for å teste. 3 månders betaling alternativ. Trykte kjøp og kom umiddelbart opp at jeg ble avvist. Sa dette til support og da var det ingen hjelp å få. Kunne bare ta hatten å gå. Ingen kredittvurdering er tatt og har ikke mottatt Gjenpartsbrev! Så dem lyger og har blacklistet meg. Fast jobb og godt kreditt har jeg også. 2000 er ingenting for min del, men gjorde det for å teste. Så dem har blacklistet meg totalt og får ikke betalt med kreditt. Ikke for selv 2000. Sjekket opp i egen kredittvurdering og er kunne gode tall. Ikke har jeg betalinganmerking eller noe. Men om jeg virkelig trenger å bruke kreditt i en kortere periode, så benytt en annen nettsiden en Komplett. Dårlig og useriøst bedrift skal man leite lenge til. Søkte opp produktet på en annen nettside og tok på kreditt. Kjøpte produkt opp til 20.000 på kreditt, godkjent ble det og alt. Tapte penger for Komplett. Men dem kan takke seg selv. Blir heretter og benytte andre sider enn kun Komplett. - Daniel
Ekstremt krevende å få svar på spørsmål. Gjelder både meldingstjenesten i nettbanken, e-post til kundeservice og tlf til kundeservice. Forsøkt å få kontakt flere ganger i mange uker. Ikke noe svar å oppdrive. Helt forferdelig av en relativt «seriøs» aktør! Anbefales ikke.
Har forsøkt å komme igjennom på telefon og via meldingstjeneste for å slette et kredittkort. Ingen respons på melding sendt for en måned siden. 1 time i telefonen uten svar Totalt fraværende kundeservice. Det dårligste jeg har opplevd.
Satt i over en time og ventet på svar, fant ingen mailadresse til dem, men fant en på facebooken deres, blir aldri å bruke komplett bank ved handel på komplett igjen, heller ikke å anbefale dem til andre!