Morrow Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ble blacklisted fra dem pga jeg ringte inn og avsluttet mitt handlekonto for noen år siden. (2019) Tok kontakt med support og spurte om kontoen kunne bli åpnet. Sa dem kunne foreta ny kredittvurdering om nødvendig. Kjøpte et produkt til 2000 på avdrag for å teste. 3 månders betaling alternativ. Trykte kjøp og kom umiddelbart opp at jeg ble avvist. Sa dette til support og da var det ingen hjelp å få. Kunne bare ta hatten å gå. Ingen kredittvurdering er tatt og har ikke mottatt Gjenpartsbrev! Så dem lyger og har blacklistet meg. Fast jobb og godt kreditt har jeg også. 2000 er ingenting for min del, men gjorde det for å teste. Så dem har blacklistet meg totalt og får ikke betalt med kreditt. Ikke for selv 2000. Sjekket opp i egen kredittvurdering og er kunne gode tall. Ikke har jeg betalinganmerking eller noe. Men om jeg virkelig trenger å bruke kreditt i en kortere periode, så benytt en annen nettsiden en Komplett. Dårlig og useriøst bedrift skal man leite lenge til. Søkte opp produktet på en annen nettside og tok på kreditt. Kjøpte produkt opp til 20.000 på kreditt, godkjent ble det og alt. Tapte penger for Komplett. Men dem kan takke seg selv. Blir heretter og benytte andre sider enn kun Komplett. - Daniel
Ekstremt krevende å få svar på spørsmål. Gjelder både meldingstjenesten i nettbanken, e-post til kundeservice og tlf til kundeservice. Forsøkt å få kontakt flere ganger i mange uker. Ikke noe svar å oppdrive. Helt forferdelig av en relativt «seriøs» aktør! Anbefales ikke.
Har forsøkt å komme igjennom på telefon og via meldingstjeneste for å slette et kredittkort. Ingen respons på melding sendt for en måned siden. 1 time i telefonen uten svar Totalt fraværende kundeservice. Det dårligste jeg har opplevd.
Satt i over en time og ventet på svar, fant ingen mailadresse til dem, men fant en på facebooken deres, blir aldri å bruke komplett bank ved handel på komplett igjen, heller ikke å anbefale dem til andre!
Veldig ofte nedetid. Ofte har de en "feil" som gjør at jeg må vente.. Kundeservice tar evigheter.
Det finnes ingen mail adresse. Meldingssystemet er bare å glemme da man aldri får svar. Heller får man aldri svar på telefon. Alt i alt totalt fraværende kundeservice. Dette er strykkarakter. Det finnes ingen forutsigbarhet eller trygghet i forhold til å få svar hvis man lurer på noe.
Jeg hadde spart opp endel bonuspoeng på kredittkortet deres som jeg skulle bruke på komplett.no. Ved betaling skjedde det en feil i systemene deres og orderen gikk ikke gjennom (varen ble ikke betalt), men bonuspoengene ble trukket. I følge komplett.no er det komplett bank som er ansvarlig for betalingsløsningen. Har vært i kontakt med de og de sier det skal bli tilbakeført men det skjedde ingenting. Klarte å få kontakt med de i starten men virker som de har satt meg på en "svarteliste" for de har ikke tatt telefonen (1.5time i kø) og ikke besvart mail etter de første gangene.