Morrow Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
En bank som aldri tar telefonen, prøvd å avslutte kundeforholdet i flere år.
Ikke ofte jeg gidder kommentere på en bank. Men Morrow bank er dessverre en bank som har rutiner som er der for å lure kundene. Min erfaring er med betalingsutsettelse og efaktura. Dømt til å bli renter på kjøpet. Løste seg først med klage til finansklagenemda, Morrowbank var urokkelige før det. Det var ikke snakk om mange kronene, 5-600,- kr, men var prinsippet for meg. Gjør de dette med alle, får de inn masse gratis penger. Nå svarer de ikke på at jeg ønsker å avslutte hele kundeforholdet hos dem, 1mnd+ nå. De sier selv de har 2-3 dagers svartid 😅 Beklager, men dette må være Norges mest useriøse bank! Husk, at dette er gamle Komplett Bank, svært synd! Dette innlegget her blir sikkert slettet av de etter kort tid, men da kanskje de avslutter kundeforholdet mitt og 😅.
God på kundeservice i søknadsprosessen og på veien til å få kredittkort, men når kredittkortet er innvilget og du er "kunde", da er det ingen svar gitt....
Fikk konkurransedyktig rente, deretter økte den med 4 % på noen måneder, mens markedsrenta økte med 1%. Vilkårene sier det skal være begrunnet, men slik begrunnelse fikk jeg aldri tross flere purringer. Endelig ferdig. Aldri igjen.
Har ikke kundeservice. Har sendt flere meldinger og får aldri svar tilbake. Er det mulig?
Elendig kundeservice! Forferdelig firkantet policy hvis det etter flere års plettfri nedbetaling skulle oppstå et akutt behov for 1 eneste betalingsutsettelse! De purrer og ringer annenhver dag - til tross for at utsettelsen er grundig avtalt med de på forhånd. Og dette fortsetter selv om de skriftlig blir gjort oppmerksomme på forholdet! Ser ikke ut til at spesialavtaler kommuniseres internt i banken!
Rotete kundeservice og lang saksbehandlingstid. Har hatt kundeforhold hos Morrow bank og lite fornøyd med saksbehandling. Unngå denne "banken" er min anbefaling. Kundeservice er ikke kundevennlig og har ingen interesse av å hjelpe deg. En avdeling opprettholder ikke hva en annen avdeling tar kontakt om og det gjøres feil.