Morrow Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
God på kundeservice i søknadsprosessen og på veien til å få kredittkort, men når kredittkortet er innvilget og du er "kunde", da er det ingen svar gitt....
Fikk konkurransedyktig rente, deretter økte den med 4 % på noen måneder, mens markedsrenta økte med 1%. Vilkårene sier det skal være begrunnet, men slik begrunnelse fikk jeg aldri tross flere purringer. Endelig ferdig. Aldri igjen.
Har ikke kundeservice. Har sendt flere meldinger og får aldri svar tilbake. Er det mulig?
Elendig kundeservice! Forferdelig firkantet policy hvis det etter flere års plettfri nedbetaling skulle oppstå et akutt behov for 1 eneste betalingsutsettelse! De purrer og ringer annenhver dag - til tross for at utsettelsen er grundig avtalt med de på forhånd. Og dette fortsetter selv om de skriftlig blir gjort oppmerksomme på forholdet! Ser ikke ut til at spesialavtaler kommuniseres internt i banken!
Rotete kundeservice og lang saksbehandlingstid. Har hatt kundeforhold hos Morrow bank og lite fornøyd med saksbehandling. Unngå denne "banken" er min anbefaling. Kundeservice er ikke kundevennlig og har ingen interesse av å hjelpe deg. En avdeling opprettholder ikke hva en annen avdeling tar kontakt om og det gjøres feil.
Nesten umulig å finne innloggingside😡 Må da kunne gå an å gjøre dette bedre. Andre banker er enkle og greie å logge inn.
Sinnsyk dårlig kundeservice. Tar lang tid å få svar og når de endelig svarer de ikke på det du spør om. Latterlig åpningstid på telefon, man - fre 0900-1400. Særdeles hissig på å sette opp renten og har økt den med 1,5 % mer enn hva sentralbanken har gjort.