Morrow Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Dem ba meg om å betale 3 faktura før forfallsdato så blir min konto aktivert men det skjedde ikke nå krever dem opplysninger og hele pakken for å aktivere kontoen. Dårlig kundebehandling. Skal flytte til en annen bank snarest
Vi opplever svært dårlig prosess i forbindelse med søknad på kredittkort. Søknaden stoppet opp flere ganger, enten fordi de ikke forstod dokumentene de hadde mottatt eller fordi de ikke gadd å si i fra at de ønsket ytterligere dokumentasjon.
Denne banken er dårlig på det meste. Feks. vurdering ved søknad om kreditkort :-(( Og kundebehanling, styr unna!!!!!!!
Man får renter på bruk av kredittkort selv om man legger inn fullt beløp på forfallsdato som står på faktura, dette fordi morrow får pengene senere enn forfallsdato pga overføringstid, helligdager mm. Så skal man unngå rente må man legge en tidligere dato enn det som står på forfallsdato på faktura. Useriøst.
En bank som aldri tar telefonen, prøvd å avslutte kundeforholdet i flere år.
Ikke ofte jeg gidder kommentere på en bank. Men Morrow bank er dessverre en bank som har rutiner som er der for å lure kundene. Min erfaring er med betalingsutsettelse og efaktura. Dømt til å bli renter på kjøpet. Løste seg først med klage til finansklagenemda, Morrowbank var urokkelige før det. Det var ikke snakk om mange kronene, 5-600,- kr, men var prinsippet for meg. Gjør de dette med alle, får de inn masse gratis penger. Nå svarer de ikke på at jeg ønsker å avslutte hele kundeforholdet hos dem, 1mnd+ nå. De sier selv de har 2-3 dagers svartid 😅 Beklager, men dette må være Norges mest useriøse bank! Husk, at dette er gamle Komplett Bank, svært synd! Dette innlegget her blir sikkert slettet av de etter kort tid, men da kanskje de avslutter kundeforholdet mitt og 😅.
God på kundeservice i søknadsprosessen og på veien til å få kredittkort, men når kredittkortet er innvilget og du er "kunde", da er det ingen svar gitt....