Morrow Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
1) Jeg bestilte en vare ved å bruke kreditkortet. Et pengebeløp ble så "låst" hos komplettbanken. 2) Bestillingen var feil og ordren ble kansellert. Pengebeløpet var fortsatt låst etter 5 virkedager. Etter flere telefonsamtaler fikk jeg låst opp beløpet 3) Kunne ikke bestille ny vare på kortet pga. det var ikke tillatt å kunne bruke mer enn 100.000 i samme periode. Beløpet som var låst hadde ikke blitt resatt tilbake til 0. 4) De skulle ringe tilbake innen 10 min for å si at beløpet var resatt til 0. 5) Fikk tlf nesten 2 timer etterpå at jobber fortsatt med saken. Men kunne ikke love noe om de fikk løst dette innenfor endt arbeidstid. Dette burde være plankekjøring. At et nytt banksystem ikke klarer å håndtere slike ting på en enkel måte er helt håpløst. Vanligvis når jeg har best. vare og kans. i etterkant har det tatt kun 2 virkedager og sperren er borte.
De betjener kundene raskt og effektivt, meget bra.
Dette kortet gi deg rabatter hvis du handler på komplett, eller andre steder. Eneste negative du ikke får valgt pinkode, eller ha bankkonto\kredittkort konto på samme innlogging.
Banken tilbyr ikke avtalegiro og e-faktura, så ved forfall får man SMS/e-post. Det innebærer at man må plotte inn alt selv hver mnd.. Blir litt lei av å plotte KID.nr. I 2016 burde Komplett bank kunne tilby en komplett løsning...