Landkreditt Bank opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Fungerer greit med Landkreditt nettbank sin lånesøkeprosess i motsetning til alle lokale sparebankers svært negative omtale av ditto. Samme rentebetingelser som lokalbanken.
Takk for hyggelig tilbakemelding, Inge! Vi jobber hardt med å skape en god låneprosess for våre kunder, og er veldig glade for at dette blir lagt merke til 😊 Hilsen oss i Landkreditt Bank
Rask og effektiv behandling i forbindelse med å etablere bankid for min sønn. God informasjon på epost, samt klar og tydelig kommunikasjon.
Takk for hyggelig tilbakemelding, Ronny! Vi setter stor pris på å høre fra deg, og er veldig glade for at du fikk den hjelpen du skulle ha 👍 Hilsen oss i Landkreditt Bank
Får veldig god hjelp hos Landkreditt Bank. Litt ventetid på å komme i kontakt med saksbehandler, men forøvrig har hele låneprosessen gått raskt og effektivt.
Takk for hyggelig tilbakemelding, Marit. Vi jobber hardt for at låneprosessen og oppfølging skal være så god som mulig, derfor blir vi veldig glade for å høre at du er så fornøyd 😊 Hilsen oss i Landkreditt Bank
Veiledning og telefon hjelp under installeringen av Bank ID. Den ble gitt av (Anonym). Nettbanken er lett å betjene fordi jeg slipper å forlate det jeg holder på med, når jeg skal endre på andre ting. for eks. forhøye beløpsgrenser når jeg skal betale.
Takk for hyggelig tilbakemelding, Bjørn! Vi setter pris på at du tok deg tid til å skrive til oss, og er glade for at du er så fornøyd. Hilsen oss i Landkreditt Bank
Lett og bytte til utmerket hjelp og få, ved bytte bank
Takk for hyggelig tilbakemelding, Tore! Vi er glade for at du er fornøy med hjelpen du fikk i forbindelse med bytte av bank og håper du også blir fornøyd som kunde her fremover 😊 Hilsen oss i Landkreditt Bank
Svært lite tilgjengelige og ikke imøtekomme. Virker som de ikke vil ha kunder.
Takk for tilbakemeldingen din, Anne. Vi forstår at du har hatt en dårlig opplevelse. Det beklager vi og tar med oss tilbakemeldingen din videre i arbeidet med å forbedre oss. Hilsen oss i Landkreditt Bank
Hei, Jeg kontaktet banken i dag for å avslutte konto hos dere. Ble møtt av en lite hyggelig kundeservice-medarbeider som sa hen ikke kunne hjelpe meg med dette. Videre ble bankID-en min sperret, og jeg lurte på om det var mulig å aktivere denne igjen mens jeg venter på å få flyttet til ny bank og opprette bank-ID der. Hen ville på ingen måte hjelpe meg her heller. Ikke fikk jeg noen løsning på hva annet jeg kunne gjøre.
Hei og takk for tilbakemeldingen din, Sigrid. Vi forstår at du har hatt en dårlig opplevelse, og det beklager vi. Slik ønsker vi ikke at det skal være, og det er heller ikke normalt hos oss. Hilsen oss i Landkreditt Bank