Nordax Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Velkommen som kunde ...du er innvilget lån på sms umiddelbart. Deretter tar det 7 dager oj jeg ringer, det vil ta ytterligere 3-4 dager. Leser deretter omtale her og blir skremt. Ringer og makulerer lånesøknaden og all info om meg. Samt at jeg ikke vil ha brev som er mottatt månedlig de siste årene med tilbud om lån. En på kundeservice veldig imøtekommende - neste svarer som på autopilot
Jeg vet ikke hva jeg skal si. For en heksejakt. Hvis du ikke betaler PÅ DAGEN, så forvent terror på telefonen i allefall 2 ganger om dagen. De ringer og gir seg ikke om du er litt forsinket med betalingen, fra forskjellige telefonnummere!! Og OM du snakker med de, null forståelse hos «kundeservice». Gleder meg til dagen lånet er nedbetalt og jeg ALDRI må ha noe med nordax bank å gjøre igjen. Fyyy faen for et møkkafirma, i tillegg til skyhøye renter!!!! STYR UNNA!!!!
Alt tar fryktelig laaaang tid. Når de sier alt er i orden så er det ikke det.
Virker både useriøse og griske. Vanskelig å avslutte kundeforhold. Forferdelig firma
Helt elendig bank, Dårlig oversikt for det første, og når du først betaler inn litt større beløp for og bli kvitt gjelda hos dem, så skal dem ha full historikk hvor pengene kommer ifra, og bare masse styr! ANEBFALER IKKE noen denne banken! Den er mer styr en noe annet jeg har vært borti!!!
Grei bank inntil du må forholde deg til de.. . I likhet med en annen person her, så virket det som de ikke ville gi meg pengene tilbake og avslutte kontoen min. De førte opp feil kontonummer på skjemaet (uten noen beklagelse), informerte ikke om raskere framgangsmåte og ga ikke nødvendig info... det virket som de trenerte så mye de kunne. Etter flere uker med fram og tilbake, sier de plutselig at jeg må sende kopi av ID. Det tok 1,5 - 2 mnd før jeg fikk avsluttet kundeforholdet.Det skjedde fordi jeg til slutt kom borti EN hjelpsom ansatt-. Aldri mer Nordax.
De er frekke, graver i privatlivet til folk og de følger ikke med når kunden snakker. Det er noe de må forstå, noe de åpenbart ikke gjør, at vi er kunder hos de, og de er ikke namsmannen. Dette er bare et par eksempeler av dårlig kundebehandling: - Jeg måtte gjøre en nedbetalingsplan pga. en mnd med dårlig inntekt, men de nevnte aldri noe om at purringene vil fortsette. Da var det jo ingen poeng i å gjøre en avtale med de(!), jeg kunne like greit ha gjort dette på egenhånd uten å ha sagt ifra. - Det andre må være dems mangel på kontroll; de ringer kunden uten å ha satt seg inn i situasjonen. Så det ender på lik behandling som telefonterror. Det samme gjelder alle brevene de sender med feil info når man har inngått en avtale med de. Jeg blir å finne noen andre, for jeg orker ikke noe mer av dette inkompetente firmaet..