Nordea Direct har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har du ikke smarttelefon kan du heller ikke laste ned Nordea Id og Nordea mobilbank. I Gjensidige kunne jeg bruke kodebrikke uten bankid. Men å få hjelp av Nordea som aldri tar telefon og ikke tilbyr tilbakeringing er nytteløst. Har aldri i mitt 98 årige liv opplevd maken til kundeforakt fra en bedrift. Nå må jeg bytte bank. Skam dere ledere i Nordea.(min sønn har skrevet dette for meg)
rask pålogging og enkel sjekk på bank,jeg liker best øyeblikkelige overføringer, det har ikke DNB.
Pratet med Nordea men dem vil ikke støtte dette! Håpøøst å ikke få opp salde eller at regingen scanning ikke virker!
Jeg ønsket å refinansiere et par lån og la ut en søknad til flere banker. Jeg fikk da en email fra Nordea at jeg hadde fått innvilget lån fra dem. Jeg sendte da inn kopi av skattemelding (som de ba om) og som er 100% korrekt i forhold til lånesøknad og annen relevant info. Jeg signerte på låne papirer elektronisk og trodde alt var i orden. Jeg fulgte opp med en telefonsamtale for å høre om alt var i orden og det sa de at det var. Men så, dagen etter, fikk jeg beskjed om at lånet var avslått pga at jeg ikke hadde fylt ut korrekte opplysninger noe som overhode ikke var sant og som jeg kunne dokumentere. Jeg ringte de for å høre hva som var feil men, det ville de ikke svare på. Jeg spurte også om hvordan de kunne innvilge meg lån uten å sette seg inn i lånesøknaden og det var ifølge en gretten kundebehandler for å spare tid. Jeg oppfatter dette som useriøs og ulogisk rutine og er bare til frustrasjon.
Alltid gode råd og setter meg inn i det jeg lurer på. Forklarer også ting jeg ikke har tenkt på
Rævva kundeservice og ledelse. Behandler folk på en helt forferdlig måte. Frekke folk som jobber deg. Ved oppmøte gikk alle forbi uten å åpne å det er bare helt sjukt hvor dårlig en Norsk Bank kan fungere.
Totalkunde via gamle Gjensidige Bank, som blei til Nordea Direct. Kunde via Finansforbundet som tidligere avsatt og nå lykkelig pensjonist .