Nordea Direct har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Rævva kundeservice og ledelse. Behandler folk på en helt forferdlig måte. Frekke folk som jobber deg. Ved oppmøte gikk alle forbi uten å åpne å det er bare helt sjukt hvor dårlig en Norsk Bank kan fungere.
Totalkunde via gamle Gjensidige Bank, som blei til Nordea Direct. Kunde via Finansforbundet som tidligere avsatt og nå lykkelig pensjonist .
Var super fornøgd når den var som Gjensidige Bank, nå er det meste bare rævva. Dårlig kundebehandlig, så eg bytta bank på dagen og har ikke angret,....
Nordea Direct (Gjensidige bank ) har valgt å ikke tilby sine kunder mulighet for innskudd/uttak av kontanter. Kontanter er et godkjent betalingsmiddel så dette er bare elendig kundeservice.
Denne banken har helt ufattelig dårlig kundeservice. Jeg la inn en søknad på mellomfinansiering da drømmehuset dukket opp. Jeg ba om hurtig behandling og fikk beskjed om å ringe tilbake den dagen første bud ble lagt inn så skulle de prioritere meg. Ringte banken rett etter første bud ble lagt inn men de nektet å hjelpe meg. For en arroganse og et helt ufattelig byråkratisk kundesystem. Jeg gleder meg til å forlate denne banken. Skal også sies at de brukte 10 måneder på å behandle min første lånesøknad. Burde ha ringt en bjelle hos meg da.
Har vært kunde i Nordea siden 2000...Har alltid fått god service og imøtekommende. De passer helt perfekt for meg..
Disse hører steinalderen til. Har du begrenset med midler, må du sitte å regne på hvor mye du har betalt regninger for, det trekkes ikke før flere timer etterpå. Har opplevd at har du 2 eller flere fakturaer til samme mottaker, blir en av dem glatt slettet fra listen. Fakturaer som er lagt til betaling, og godkjent legger seg som en salig røre sammen med de som ikke er godkjent enda. BARE rot og surr, har ikke telling for hvor mange ganger jeg har banna over dette makkverket. Styr unna!