Nordea Direct har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg ønsket å refinansiere et par lån og la ut en søknad til flere banker. Jeg fikk da en email fra Nordea at jeg hadde fått innvilget lån fra dem. Jeg sendte da inn kopi av skattemelding (som de ba om) og som er 100% korrekt i forhold til lånesøknad og annen relevant info. Jeg signerte på låne papirer elektronisk og trodde alt var i orden. Jeg fulgte opp med en telefonsamtale for å høre om alt var i orden og det sa de at det var. Men så, dagen etter, fikk jeg beskjed om at lånet var avslått pga at jeg ikke hadde fylt ut korrekte opplysninger noe som overhode ikke var sant og som jeg kunne dokumentere. Jeg ringte de for å høre hva som var feil men, det ville de ikke svare på. Jeg spurte også om hvordan de kunne innvilge meg lån uten å sette seg inn i lånesøknaden og det var ifølge en gretten kundebehandler for å spare tid. Jeg oppfatter dette som useriøs og ulogisk rutine og er bare til frustrasjon.
Alltid gode råd og setter meg inn i det jeg lurer på. Forklarer også ting jeg ikke har tenkt på
Rævva kundeservice og ledelse. Behandler folk på en helt forferdlig måte. Frekke folk som jobber deg. Ved oppmøte gikk alle forbi uten å åpne å det er bare helt sjukt hvor dårlig en Norsk Bank kan fungere.
Totalkunde via gamle Gjensidige Bank, som blei til Nordea Direct. Kunde via Finansforbundet som tidligere avsatt og nå lykkelig pensjonist .
Var super fornøgd når den var som Gjensidige Bank, nå er det meste bare rævva. Dårlig kundebehandlig, så eg bytta bank på dagen og har ikke angret,....
Nordea Direct (Gjensidige bank ) har valgt å ikke tilby sine kunder mulighet for innskudd/uttak av kontanter. Kontanter er et godkjent betalingsmiddel så dette er bare elendig kundeservice.
Denne banken har helt ufattelig dårlig kundeservice. Jeg la inn en søknad på mellomfinansiering da drømmehuset dukket opp. Jeg ba om hurtig behandling og fikk beskjed om å ringe tilbake den dagen første bud ble lagt inn så skulle de prioritere meg. Ringte banken rett etter første bud ble lagt inn men de nektet å hjelpe meg. For en arroganse og et helt ufattelig byråkratisk kundesystem. Jeg gleder meg til å forlate denne banken. Skal også sies at de brukte 10 måneder på å behandle min første lånesøknad. Burde ha ringt en bjelle hos meg da.